فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: این 2 گل اعتمادبه نفس موراتا را افزایش داد، به راهنمایی چلسی افتخار می کنم

به گزارش تا بینهایت، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری از اینکه راهنمایی تیمی به قدرت چلسی را در اختیار دارد، خوشحال است.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: این 2 گل اعتمادبه نفس موراتا را افزایش داد، به راهنمایی چلسی افتخار می کنم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از برتری 3 بر یک تیمش در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از راهنمایی آبی های قدرتمند لندن ابراز خوشحالی کرد.

او در سرانجام بازی با کریستال پالاس گفت: افتخار می کنم سرمربی این تیم هستم. 11 بازی بدون شکست نه یک رکورد برای سرمربی، بلکه برای کل تیم است. خوش شانس هستم، چون بازیکنان بزرگی در اختیار دارم. بازیکنان من توانستند بدون دریافت مسائل تاکتیکی خاصی در ابتدا، پیروز شوند. نمی دانم می توانیم با منچسترسیتی رقابت کنیم یا نه. کوشش می کنیم فاصله فعلی با آنها را کاهش دهیم.

ساری درباره موراتا که پس از مدت ها پایش به گلزنی باز شد، گفت: تصور می کنم با این دو گل اعتماد به نفس مخدوش شده موراتا، ترمیم شد. او در یک ماه گذشته از لحاظ شخصیت، اعتماد به نفس و مسائل تاکتیکی پیشرفت داشته و می تواند بیشتر با تیم هماهنگ گردد، چون پتانسیل تکنیکی و فیزیکی بالایی دارد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 88

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: این 2 گل اعتمادبه نفس موراتا را افزایش داد، به راهنمایی چلسی افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: این 2 گل اعتمادبه نفس موراتا را افزایش داد، به راهنمایی چلسی افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید