قیدی: تمرکز همسرم بخاطر حواشی به هم ریخت!، به طور نمادین خبر ازدواجمان را اعلام کردیم

به گزارش تا بینهایت، مجید قیدی ملی پوش تیراندازی با کمان ایران تاکید دارد که حواشی به وجود آمده بعد از اعلام خبر ازدواج او با براتچی تمرکز همسرش را در مسابقه پایانی برای کسب مدال برنز برهم زده است!

قیدی: تمرکز همسرم بخاطر حواشی به هم ریخت!، به طور نمادین خبر ازدواجمان را اعلام کردیم

به گزارش خبرنگاران ، مجید قیدی ملی پوش تیراندازی با کمان ایران تاکید دارد که اعلام خبر ازدواج او با براتچی تمرکز همسرش را در مسابقه پایانی برای کسب مدال برنز بر هم زده است! مجید قیدی ملی پوش تیر و کمان ایران، می گوید: این چند روز خیلی تیر و کمان پرحاشیه گردیده است. برخی از دوستان رسانه ای ما در جریان بودند که تصمیم داریم خبر ازدواج رسمی خود را اینجا در جاکارتا اعلام کنیم. قطعا آشنایی از پیش بود و مقدماتی انجام گردیده بود اما خودمان تصمیم داشتیم در جریان این بازی ها به طور نمادین خبر ازدواجمان را اعلام کنیم.

قیدی ادامه می دهد: نمی دانستیم که این موضوع با حواشی مربوط به خانم نعمتی مرتبط می گردد. این خیلی اشتباه است. فکر می کنم برخی حتی بیشتر از مدال طلا به دنبال حواشی هستند و فکر می نمایند. درست برعکس دید ژورنالیستی رسانه های خارجی که خیلی با این اتفاق مثبت برخورد کردند. متعجبم از اینکه اقدام ما در داخل ایران خیلی بازتاب مثبتی نداشت.

قیدی تاکید دارد: حواشی این یکی دو روز تاثیر زیادی روی عملکرد همسرم گذاشت و تمرکز او را بهم ریخت و همین موضوع موجب شد چهارم شوند. تیر و کمان ورزش تمرکزی است. به هیچ عنوان این اقدام ما ربطی به فدراسیون نداشت. ما خودمان تصمیم گرفتیم. رییس فدراسیون تازه آمده است و برخی با او خصومت دارند به همین خاطر ما را هم زیر سوال می برند.

5، 250

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 24

به "قیدی: تمرکز همسرم بخاطر حواشی به هم ریخت!، به طور نمادین خبر ازدواجمان را اعلام کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیدی: تمرکز همسرم بخاطر حواشی به هم ریخت!، به طور نمادین خبر ازدواجمان را اعلام کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید