مدافع کاشیما آنتلرز: پرسپولیس 2 مهاجم قدرتمند دارد، این تیم حمایتی باورنکردنی در خانه خود خواهد داشت

به گزارش تا بینهایت، مدافع تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن گفت که دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، واقعاً قدرتمند هستند.

مدافع کاشیما آنتلرز: پرسپولیس 2 مهاجم قدرتمند دارد، این تیم حمایتی باورنکردنی در خانه خود خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، میزبان پرسپولیس خواهد بود.

دایگو نیشی مدافع راست تیم کاشیما در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره این مسابقه گفت: لیگ قهرمانان آسیا به طور باورنکردنی مهم است. اگر ما به قهرمانی این مسابقات برسیم، بیستمین قهرمانی باشگاه را کسب می کنیم. همه اعضای باشگاه و نیز طرفداران، کنار هم جمع شده ایم تا مطمئن شویم که می توانیم برای نخستین بار به قهرمانی این رقابت ها برسیم.

وی با بیان اینکه دروازه تیمش نباید در ژاپن باز گردد، گفت: حریف در خانه خود، حمایت باورنکردنی طرفداران را خواهد داشت. پس ما باید مطمئن شویم که با برتری به ایران می رویم. دو مهاجم پرسپولیس واقعاً قدرتمند هستند. از حالا اطلاعات بیشتری از پرسپولیس کسب می کنیم تا بدانیم چگونه به مصاف این تیم برویم. کوشش می کنیم به مناطقی که حریف قصد نفوذ از آن را دارد، فشار بیاوریم. سرمربی تیم ملی ژاپن: پرسپولیس برای کاشیما حریف قدرتمندی است سرمربی کاشیما آنتلرز: قاطعانه مهیای بازی با پرسپولیس می شویم

مدافع کاشیما با اشاره به پاس های خطرناک سرخپوشان توضیح داد: می دانیم که باید جلوی پاس های خطرناک را بگیریم و این خیلی مهم است و زمانی که آنها فشار آوردند، از بازیکنان خود حمایت کنیم. خودم همیشه بازیکنی هستم که در لحظات حساسی گلزنی نموده ام و به دنبال این هستم که بیشتر گل بزنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 86

به "مدافع کاشیما آنتلرز: پرسپولیس 2 مهاجم قدرتمند دارد، این تیم حمایتی باورنکردنی در خانه خود خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع کاشیما آنتلرز: پرسپولیس 2 مهاجم قدرتمند دارد، این تیم حمایتی باورنکردنی در خانه خود خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید