مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا گردد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در بخش پایانی نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی گفت: همه سازوکارها آماده است و مردم هم انتظار دارند تیم ملی فوتبال بران قهرمان آسیا گردد.

مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا گردد

وی ادامه داد: در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک همه محورهای حضور ورزشکاران ایران در المپیک و پارالمپیک مورد آنالیز قرار می گیرد و تصمیم گیری می گردد. کشتی، تکواندو، وزنه برداری و دوومیدانی تاکنون برای ما مدال آور بوده اند و در المپیک 2020 به مدال های کاراته، جودو، شمشیربازی و تیراندازی نیز امیدواریم. حتی از بقیه رشته ها و ورزشکارانی هم که سهمیه بیاورند حمایت و شرایط حضور خوب آنها در المپیک را مهیا خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: آنالیز های و کارهای خوبی انجام شده و حتی می توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته ای و چه ورزشکاری می گیرد. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه و مدال دارند را شناسایی نموده ایم و روی آنها متمرکز هستیم و روال کاری آنها را زیر نظر داریم.

سلطانی فر اضافه کرد: در پارالمپیک هم وضع به همین شکل است و همانطور که با کوشش خوب از رتبه 4 به 3 در بازی های آسیایی رسیدند، با برنامه ریزی مناسب قصد دارند رتبه خود را در پارالمپیک نیز تک رقمی نمایند.

وی همچنین در خصوص مسائل هیات های ورزشی و ادارات کل استانها گفت: پیشنهاد می کنم آخرسال جلسه مشترکی بین مدیران کل و روسای فدراسیون ها تشکیل گردد تا مسائل ریزتر، اجرایی تر و بازتر مطرح گردد و به هماهنگی و راه چاره خوبی برسیم.

سلطانی فر گفت: مجموع اعتبارات هیات ها پنج تا شش برابر سالهای قبل است و باید ساز و کاری پیدا کنیم تا مدیریت بهینه در دو بخش به وجود آید. به نظر کاری پیچیده ای نیست و حتماً به راه چاره خوبی خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 116

به "مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید