پروژه آبرسانی بلند مدت به کامیاران در امسال شروع می گردد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران به نفل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی اظهارداشت: برای پروژه آبرسانی بلند مدت به شهرستان کامیاران از محل منابع در اختیار وزارتخانه و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور 9 میلیارد تومان تخصیص یافته و عملیات اجرایی این پروژه در امسال شروع می گردد.

پروژه آبرسانی بلند مدت به کامیاران در امسال شروع می گردد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیر وزیر نیرو به استان کردستان اشاره نمود و اضافه نمود: این سفر نخستین سفر رضا اردکانیان به کردستان بود که طی آن چند پروژه در حوزه صنعت آب و برق به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان ادامه داد: در این سفر و در حوزه آب و فاضلاب شهری استان، سد عباس آباد با هدف تأمین آب شرب شهر بانه به بهره برداری رسید که نقش مهمی در تأمین آب بانه برای شرایط فعلی و همچنین برای آینده دارد.

محمدی با بیان اینکه برنامه تأمین آب و ایجاد تأسیسات فاضلاب استان برای افق سال 1425 تدوین گردیده است، یادآور شد: برای تخصیص آب شرب مورد احتیاج استان در افق طرح، خوشبختانه موافقت های لازم از سوی وزارتخانه انجام گردیده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی چند پروژه باید شروع گردد، گفت: آبرسانی بلندمدت به شهرهای بیجار، قروه، دهگلان، کامیاران و مریوان باید شروع گردد و وزیر نیرو قول مساعد داد که این موضوع را در لایحه بودجه سال 98 پیشنهاد دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان مهندس محمدی با اشاره به اینکه کار آبرسانی بلندمدت به شهرهای دیگر نیز از سال آینده شروع می گردد، اظهارداشت: اعتبار ریالی مورد احتیاج برای این پروژه ها در مجموع 580 میلیارد تومان است که طی چند سال اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 41

به "پروژه آبرسانی بلند مدت به کامیاران در امسال شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه آبرسانی بلند مدت به کامیاران در امسال شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید