چریشف: خوشحالم که والنسیا فرصتی دوباره به من داد

به گزارش تا بینهایت، هافبک روس خفاش ها از بازگشت به مستایا ابراز خرسندی و از مسئولان باشگاه به خاطر اعتماد دوباره به او با وجود دوران کم فروغی که پس از ترک این تیم داشت، قدردانی کرد.

چریشف: خوشحالم که والنسیا فرصتی دوباره به من داد

به گزارش خبرنگاران، دنیس چریشف این هفته پس از دو سال و نیم از زمان جدایی اش از والنسیا برای بازی در تیم های رئال مادرید و پس از آن ویارئال به جمع خفاش ها برگشت، گفت: بابت فرصت جدیدی که در اختیارم گذاشته گردیده بسیار خوشحالم. زنده باد والنسیا. خیلی خوشحالم و از باشگاه بابت اینکه دوباره اینجا هستم قدردانی می کنم به خصوص از سرمربی تیم که به من اعتماد کرد. من به قدر کافی آمادگی فیزیکی دارم. حضور در جام جهانی هم از نظر روانی به من کمک فراوانی کرد و اعتماد به نفس داد و امیدوارم که این اعتماد به نفس به نفع والنسیا تمام گردد.

چریشف که 3 فصل پیش به خاطر حضورش در ترکیب رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا مقابل کادیس با وجود دو اخطاره بودن، مسبب حذف کهکشانی ها شد، ادامه داد: می خواهم با مارسلینو (سرمربی والنسیا) صحبت کنم و از اینکه دوباره می توانم نظر نظرش کار کنم بسیار راضی ام. او سرمربی است که در دوران بازیگری ام بیشتری درک را از وضعیت من دارد.

چریشف یکی از خرید های مهم این فصل والنسیا است و گفته می گردد که این تیم یک هافبک دیگر هم مد نظر دارد که آن بازیکن خوان ماتا، بازیکن اسپانیای خط میانی منچستریونایتد است. البته ظاهراً خفاش ها او را برای فصل آینده می خواهند.

منبع: tn.ai
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 12

به "چریشف: خوشحالم که والنسیا فرصتی دوباره به من داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چریشف: خوشحالم که والنسیا فرصتی دوباره به من داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید