کاراته کاها رقبای خود را شناختند

به گزارش تا بینهایت، قرعه کشی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان آلمان برگزار گردید و نمایندگان کشورمان رقبای خود را در این دوره از مسابقات شناختند.

کاراته کاها رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران ، قرعه کشی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان آلمان برگزار گردید و نمایندگان ایران رقبای خود را در این دوره از مسابقات شناختند. ملی پوشان کاراته ایران که بعد از درخشش در بازی های آسیایی 2018 اندونزی خود را برای حضور در المپیک 2020 توکیو و موفقیت در این رویداد بزرگ مهیا می نمایند، بدون وقفه پس از بازگشت از اندونزی برنامه های آماده سازی خود را برای رقابت های کاراته وان شروع کردند.

البته به این خاطر که فدراسیون توانایی پرداخت هزینه هنگفت سفر به آلمان و حضور در لیگ جهانی کاراته وان را نداشت، ملی پوشان کاراته با هزینه شخصی به آلمان سفر کردند تا ضمن حضور در این رویداد بین المللی معتبر امتیاز خود را برای حضور در المپیک افزایش دهند.

بر اساس قرعه کشی انجام گردیده، در وزن منهای 55 کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار با امیلی توی از فرانسه مصاف می نماید و در صورت پیروزی با برنده انگلیس و ایرلند رودرو می گردد.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم نیز حمیده عباسعلی با سوآن وو ژن از چین تایپه رقابت می نماید و در صورت برتری با برنده صربستان و مجارستان مسابقه می دهد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم مردان نیز امیر مهدی زاده دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده مقدونیه و ایتالیا مبارزه می نماید.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، مجید حسن نیا با آندراس کیز از مجازستان مبارزه می نماید. حسن نیا در صورت برنده شدن با آرای صمدان از ترکیه رو در رو می گردد.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، سعید احمدی با رافیض حسنوف از آذربایجان مبارزه می نماید. او در صورت برتری با برنده گواتمالا و مونتنگرو رقابت می نماید.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، هامون درفشی پور با فرانچسکو داونفریو از ایتالیا مسابقه می دهد. درفشی پور درصورت پیروزی به مصاف برنده مجارستان و کرواسی می رود.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، بهمن عسگری دور اول استراحت دارد. او در دور دوم با برنده قزاقستان و اسلواکی دیدار می نماید.

اما در وزن منهای 84 کیلوگرم، ابتدا ذبیح اله پورشیب با ایلیا گرانوسوف از روسیه مبارزه می نماید و در صورت برد با برنده پرتغال و آرژانتین رودر رو می گردد.

مهدی خدابخشی، سجاد گنج زاده و سامان حیدری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سه ملی پوش کاراته ایران هستند که در لیگ جهانی کاراته وان به مصاف رقبای خود می روند.

مهدی خدابخشی با ویکتور توسکی از مقدونیه مبارزه می نماید. اگر موفق به پیروزی برابر حریف مقدونیه ای خود گردد، با برنده ژاپن و ترکیه مبارزه می نماید. سجاد گنج زاده نیز در این وزن دور اول استراحت. اما او در دور دوم با برنده آمریکا و الجزایر مبارزه می نماید. سامان حیدری سومین نماینده کاراته ایران در وزن به اضافه 84 کیلوگرم با ادین ساریچ از بوسنی و هرزگوین مبارزه می نماید، او در صورت برتری مقابل اولین حریف خود با برنده اسپانیا و اوکراین مبارزه دارد.

در ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 763 کاراته کا از 72 کشور حضور دارند. تیم ملی کاراته ایران نیز تقریبا با تمام پتانسیل و ستاره های بات جربه خود راهی آلمان گردیده تا به عنوان یک مدعی در میدان مبارزه حاضر گردد.

5، 550

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 44

به "کاراته کاها رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاها رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید