کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه امارات

به گزارش تا بینهایت، در صورتی که امارات نتواند از سد قطر بگذرد و به فینال برسد، به طور کلی از جام حذف شده و شانسی برای کسب صندلی سومی هم ندارد!

کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه امارات

کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه امارات

وارد مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شده ایم و در دو بازی آینده، فینالیست های این دوره از بازی ها معرفی می شوند. یک سوی جام، ایران و ژاپن ایستاده اند که بازی شان عصر دوشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه در استادیوم العین برگزار می گردد و سمت دیگر، امارات و قطر که برنده هر دو بازی، راهی فینال خواهند شد.

اما نکته جالب جام، برنامه ریزی عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیاست. برنده دیدار ایران و ژاپن که یک پای فینال است، با این برنامه ریزی، نسبت به برنده امارات و قطر، یک روز بیشتر، فرصت استراحت دارد و با ریکاوری کامل تری به فینال می رسد. اگر اماراتی های میزبان که نقشه های زیادی برای قهرمانی داشتند و حتی در بعضی بازی ها، از تصمیمات مشکوک داوران سود بردند، به فینال برسند، حداقل 24 ساعت از دیگر فینالیست این رقابت ها، کمتر استراحت دارند.

موضوع دیگر هم، حذف مقام سومی بود که با توجه به برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در صورتی که امارات نتواند از سد قطر بگذرد و به فینال برسد، به طور کلی از جام حذف شده و شانسی برای کسب صندلی سومی هم ندارد!

180 - 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 139

به "کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید