آمادگی 64 هتل و هتل آپارتمان در فارس برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: دبیر جامعه هتل داران ایران گفت: 64 هتل و هتل آپارتمان با ظرفیت 6240 تخت در استان فارس برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز آماده شده است.

آمادگی 64 هتل و هتل آپارتمان در فارس برای میزبانی از مسافران نوروزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین مسافرت به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حمید سجادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز اظهار کرد: تعداد 64 هتل و هتل آپارتمان با ظرفیت 6240 تخت در استان فارس آماده ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز هستند.

وی با اشاره به این که در ایام تعطیلات نوروز تعداد بسیاری از هموطنان برای سیاحت و زیارت به استان فارس سفر می نمایند، اضافه نمود: این تعداد هتل و هتل آپارتمان جوابگوی احتیاج مسافران نیست.

دبیر جامعه هتل داران ایران با اشاره به این که در ایام نوروز هزینه هتل ها افزایش ندارد، توضیح داد: در برخی از استان ها این هزینه ها شامل تخفیف شده ولی در استان فارس ارائه خدمات هتل ها تخفیف ندارد.

سجادیان اظهار داشت: با توجه به این که تعداد مسافران در ایام نوروز از ظرفیت هتل ها بیشتر است، برخی از شهروندان با هماهنگی و نظارت جامعه هتل داران، اتحادیه مهمانپذیران و سازمان میراث فرهنگی و شهرداری شیراز منازل خود را در اختیار مسافران قرار می دهند.

وی با بیان این که نظارت بر فعالیت افرادی که منازل خود را در ایام نوروز در اختیار مسافران قرار می دهند فقط در ایام تعطیلات نوروز به عهده نهادهای فوق است، اظهار کرد: برای بهتر انجام شدن این امر فراخوان به مردم اعلام شده و افراد در این زمینه ساماندهی شده و مشارکت می نمایند.

دبیر جامعه هتل داران ایران گفت: هرگونه فعالیت شخصی در خارج از این ایام غیر قانونی بوده و تمام هتل ها برای ارائه خدمات مطلوب با کیفیت عالی آمادگی لازم را دارند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 705

به "آمادگی 64 هتل و هتل آپارتمان در فارس برای میزبانی از مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 64 هتل و هتل آپارتمان در فارس برای میزبانی از مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید