آمار عملکرد سرخابی ها در دربی های اردیبهشتی، رجحان با آبی پوشان!

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، استقلال و پرسپولیس در حالی روز آدینه 24 اردیبهشت برای نود و پنجمین بار مقابل هم به میدان می فرایند که این پنجمین ملاقات دو تیم در ماه دوم سال است و معمولاً ملاقاتهایی که در اردیبهشت اجرا شده، به کام آبی پوشان بوده است.

آمار عملکرد سرخابی ها در دربی های اردیبهشتی، رجحان با آبی پوشان!

در چهار بازی گذشته دو تیم 2 بار استقلال پیروز شده، یک بار بازی دو تیم با تساوی به انتها رسیده و یک بار هم تیم پرسپولیس پیروز شده است. در آن بازی ها استقلال 6 و پرسپولیس 2 بار پیروز به گلزنی شده اند. بهترین گلزن دربی ها در ماه اردیبهشت نیز غلامحسین مظلومی از استقلال با 2 گل است.

نخستین دربی اردیبهشتی دو تیم در سال 54 رخ داد که این هفدهمین تقابل دو تیم بود و آبی پوشان با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند. در این بازی غلامحسین مظلومی دو بار در دقایق 11 و 62 برای استقلال گلزنی کرد و یک بار هم عباس مژده در دقیقه 47 دروازه سرخ پوشان را باز کرد. تنها گل تیم پرسپولیس نیز توسط صفر ایرانپاک وارد دروازه آبی پوشان شد.

دومین تقابل اردیبهشتی دو تیم نیز در سال 56 بود که باز هم استقلال تیم پیروز آن بازی بود. این ملاقات در 18 اردیبهشت برگزار گردید و آبی پوشان با گل های محرم عاشری، حسن روشن و سعید مراغه چیان حریف خود را شکست دادند.

سومین دربی اردیبهشتی که در سال 81 و در روز 19 این ماه برگزار گردید، با تساوی بدون گل به انتها رسید که این تنها بازی بدون گل و تنها بازی مساوی این دو تیم در اردیبهشت بود.

چهارمین تقابل اردیبهشتی استقلال و پرسپولیس که در سال 94 انجام شد با پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان همراه بود که این تنها پیروزی این تیم در ماه اردیبهشت بود.

در این بازی که 25 اردیبهشت سال 94 برگزار گردید، سرخ پوشان با تک گل علی علیپور که در دقیقه 65 به دست آمد حریف خود را شکست دادند.

نود و پنجمین ملاقات دو تیم استقلال که در نیم فصل دوم از بیستمین فصل لیگ برتر است، از ساعت 20:30 روز آدینه 24 اردیبهشت برگزار می گردد و باید دید دو تیم در پنجمین تقابلی که در دومین ماه سال دارند، چه نتیجه ای را رقم می زنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1631

به "آمار عملکرد سرخابی ها در دربی های اردیبهشتی، رجحان با آبی پوشان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عملکرد سرخابی ها در دربی های اردیبهشتی، رجحان با آبی پوشان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید