هر بازی یک فینال برای قهرمانی در لیگ برتر است، باید به یحیی حق داد

به گزارش تا بینهایت، محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگاران، درباره نتایج پرسپولیس در هفته های گذشت رقابت های لیگ برتر که باعث تداوم رقابت این تیم با استقلال تهران شده است گفت: پرسپولیس در ابتدای فصل دچار نوسانات زیادی شد. طبیعی هم بود که این تیم با رفتن چند بازیکن تأثیرگذار خود دچار مشکل شود. گذشت زمان باعث شد تا کادر فنی به شناخت کافی از بازیکنان تازه برسد و ایرادات خود را برطرف کند.

هر بازی یک فینال برای قهرمانی در لیگ برتر است، باید به یحیی حق داد

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به جابجایی زمستانی پرسپولیس که با رفتن مهدی شیری و آمدن رامین رضاییان و احمد گوهری همراه بود اضافه نمود: قطعا پرسپولیس به مهاجم نیاز ویژه داشته و دارد. اگر بتوانند بازیکن آزاد خوب خارجی جذب کنند مسئله ای نخواهد بود. باید حق داد که یحیی گل محمدی ابزار لازم برای پیاده کردن دیدگاه هایش را در اختیار ندارد.

وی سپس به تمجید از رامین رضاییان پرداخت و گفت: قطعا بهترین خرید پرسپولیس رضاییان بود. او می تواند تیم را رو به جلو هدایت کند و اجازه ندهد پاس های رو عقب زیادی داده شود. رضاییان حرفه ای شده است و قطعا می داند بازیکن خوب و بی حاشیه ای باشد.

پنجعلی درباره عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس شرح داد: او رفته رفته به شناخت کافی از تیمش رسید. باید به گل محمدی حق داد که بعضی از ابزارهایش را به طور کامل در اختیار ندارد اما فکر می کنم در نیم فصل دوم کمتر بهانه ای برای نتیجه نگرفتن وجود داشته باشد. گل محمدی هم مثل بقیه از آشفتگی ساختار دفاعی و خراب کردن موقعیت گلزنی از طریق مهاجمان خود ناراضی است اما فکر می کنم به خوبی توانسته است مسائل فنی را به حداقل برساند. ضمن اینکه او بیرون از زمین هم برای بازیکنانش می جنگد و حتی مجبور به استعفا هم شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تأثیر بازیکنانی همچون وحید امیری و مهدی ترابی که می توانند در کمترین زمان ممکن بازی را به سود این تیم تمام کنند اضافه نمود: هیچ شکی نیست وحید امیری جزو سه بازیکن برتر لیگ برتر در فصل جاری است. او حاشیه ندارد و تنها به فوتبال فکر می کند. بازیکنی که روح بزرگی دارد و با اخلاق و ادب خود در زمین مسابقه باید الگویی برای جوان ترها شود.

کارشناس فوتبال ایران درباره نبرد انتقامی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در دور برگشت بازی های فصل جاری شرح داد: نام این تیم روی بازیکنان استرس می آورد اما فکر می کنم پرسپولیس با انگیزه بسیار بالا که شاید کمتر برایش به وجود آمده باشد مقابل آلومینیوم قرار بگیرد و این تیم را شکست دهد.

پنجعلی یادآور شد: هر بازی یک فینال برای مدعیان قهرمانی محسوب می شود. پرسپولیس فرصتی بری اشتباه ندارد و اتفاقا باید منتظر اشتباهات سایر تیم ها باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2026

به "هر بازی یک فینال برای قهرمانی در لیگ برتر است، باید به یحیی حق داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر بازی یک فینال برای قهرمانی در لیگ برتر است، باید به یحیی حق داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید