اتم می تواند مشارکت اجتماعی مردم را افزایش دهد

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی در بازدید از برنامه تلویزیونی اتم گفت اتم می تواند مشارکت اجتماعی مردم را افزایش دهد و الگوسازی اتم ها، احتیاج امروز کشور است.

اتم می تواند مشارکت اجتماعی مردم را افزایش دهد

امیرحسین اسدی، مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی در حاشیه بازدید از برنامه تلویزیونی اتم که به دعوت این مجموعه اجرا شده بود، بیان داشت: اگر در اتم به دنبال الگوسازی و نشان دادن الگوها هستید، این اهداف باید مبتنی بر یکسری شاخص ها دنبال شوند تا این شاخص ها سه دسته بندی کارآفرینی، کارآفرینی اجتماعی و خیریه را ایجاد کند.

وی با بیان این مطلب که الگوسازی چیزیست که کشور به آن احتیاج دارد، اضافه نمود: البته این الگوها باید الگوهایی درست و سالم باشند. گاهی در جوامع شاهد هستیم که افرادی تبدیل به الگو یا سلیبریتی می شوند که قابلیت الگو شدن را ندارند و این هم به فرد و هم به جامعه لطمه وارد می نماید.

این استاد دانشگاه پس از شنیدن توضیحات عوامل برنامه در مورد نحوه اجرای مسابقه اتم، گفت: چالش حضور اتم ها در کمپ، ایده مفید و جذابی است. در حوزه کسب و کار هم افراد در جمع ها و گعده ها آموزش واقعی می بینند. تجربه در موضوع کسب و کار نشان داده که این گعده های چندین ساعته صمیمانه با حضور افراد باتجربه و مسئولین دولتی بسیار نتیجه بخش بوده است.

اسدی، مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی در خاتمه اظهار داشت: این برنامه با محتوای اجتماعی می تواند مردم را حساس کند که مشارکت اجتماعی بیشتری در جامعه داشته باشند. همچنین به مردم حس بدهید که در مسائل مختلف اجتماعی، در مسائل دخالت و حل مسئله نمایند.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی اتم با حمایت بنیاد نوآوری های اجتماعی و همکاری معاونت استان های صداوسیما و با هدف شناسایی و معرفی الگوها و تجربه های پیروز مردمی درحال تهیه است. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به حل یک مسئله یا مشکل با موضوع خلاقیت و مشارکت مردم اشاره نمود. این فعالیت ها نیز در هر زمینه ای، از جمله: سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، اشتغال یا هر حوزه دیگری می تواند باشد.

این مسابقه تلویزیونی در دو سطح استانی و ملی طراحی شده که در مرحله اول، 10 اتم برتر هر استان به رقابت می پردازند و بطور همزمان از تمامی شبکه های استانی پخش خواهد شد. در مرحله ملی نیز که از شبکه دوم سیما پخش می گردد، 31 اتم برگزیده (اتم برتر هر استان که با آرای مردم انتخاب شده اند) شرکت نمایندگان این رقابت خواهند بود تا سه اتم برتر این مسابقه شناخته شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1379

به "اتم می تواند مشارکت اجتماعی مردم را افزایش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتم می تواند مشارکت اجتماعی مردم را افزایش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید