اختصاص یک خانه تاریخی شیراز به سمن ها

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران/فارس مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: یکی از خانه های تاریخی در شیراز به سازمان های مردم نهاد حوزه میراث فرهنگی استان تعلق خواهد گرفت.

اختصاص یک خانه تاریخی شیراز به سمن ها

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مصیب امیری پنجشنبه 3 بهمن در ملاقات با مسئولان سمن های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری فارس، تشکل های مردم نهاد را بازوی توانمند دستگاه های اجرایی توصیف و افزود: با توجه به ظرفیت های بی نظیر گردشگری در فارس، امکان بهره مندی بیشتر از پتانسیل های حوزه میراث و گردشگری وجود دارد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، او با بیان اینکه برای رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری باید به سمت تلطیف فضا حرکت کنیم، گفت: یکی از ظرفیت های خوب حوزه گردشگری، مرکز سعدی شناسی است؛ گفت: این پروژه مراحل انتهای تکمیل خود را سپری می نماید و تا انتها فروردین ماه سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری برنامه فرهنگی شب های آثار در اماکن فرهنگی تاریخی استان فارس، گفت: با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی به دنبال تهیه و تدوین نقشه جی آی اس حریم های اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در 14 شهرستان هستیم.

امیری از تشکل های مردم نهاد حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس درخواست کرد که تا 15 بهمن سال جاری برنامه های مد نظر را در زمینه رویدادهای فرهنگی و گردشگری ارائه دهند تا زمینه افزایش شمار گردشگران طی ماه های انتهای سال جاری و ابتدای سال آینده باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 701

به "اختصاص یک خانه تاریخی شیراز به سمن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص یک خانه تاریخی شیراز به سمن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید