اردوی تیم ملی 23 تیر برگزار می گردد، حضور در تایلند منطقی نبود

به گزارش تا بینهایت، سیدمحمد ناظم الشریعه در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق به ملاقات فینال لیگ برتر فوتسال اشاره نمود و گفت: همه دیدند که کیفیت ملاقات برگشت فینال لیگ بهتر از بازی رفت بود و تیم ها کار تاکتیکی بیشتری انجام دادند. ملی پوشان دو تیم هم بهتر از بازی اول عمل کردند. جدا از حاشیه هایی که باعث تاسف است، تمام بازیکنان تلاششان را به کار بردند و محکم و حرفه ای بازی کردند.

اردوی تیم ملی 23 تیر برگزار می گردد، حضور در تایلند منطقی نبود

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آماده نبودن برخی از ملی پوشان ادامه داد: نمی خواهم به صورت تک، تک از بازیکنان صحبت کنم ولی باید بگویم عملکرد ملی پوشان در مجموع قابل قبول بود. باید این را در نظر بگیریم که فشار مسابقه هم بالا بود و این روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است.

ناظم الشریعه با بیان اینکه اردوی بعدی تیم ملی 23 تیرماه برگزار می گردد، توضیح داد: اردوی اول به خوبی برگزار گردید و تمام پروتکل های بهداشتی را اجرایی کردیم. حتی برای غذای ملی پوشان هم آشپز داشتیم. همه چیز تحت کنترل بود. با برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی بدن بازیکنان به تدریج آماده می گردد. احتیاج اصلی ما در این شرایط داشتن بازی تدارکاتی است.

وی تاکید نمود: تورنمنت تایلند را لغو کردیم چون منطقی نبود قبل از جام ملت های آسیا با حریف اصلی خود (تایلند) در این کشور بازی کنیم. همچنین تورنمنت کاسپین به خاطر برنامه های روسیه به زمان دیگری موکول شد. دنبال بازی های تدارکاتی دیگری هستیم تا بتوانیم جایگزین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در انتها درباره احتمال بازی با عراق و کویت گفت: عراق تیم خوبی است و در مرحله نهایی جام ملت ها حضور ندارد. بنابراین می توانیم با این تیم بازی کنیم. کویت هم که در جام ملت ها هست ولی احتمال اینکه به این تیم بخوریم خیلی کم است. باید با چند تیم اروپایی هم مذاکره گردد تا با آمادگی به جام ملت ها برویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 964

به "اردوی تیم ملی 23 تیر برگزار می گردد، حضور در تایلند منطقی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی 23 تیر برگزار می گردد، حضور در تایلند منطقی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید