افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران ، مردم فعلاً خانه تکانی نکنند

به گزارش تا بینهایت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در استان، گفت: در تأمین آب شرب مسئله ای نداریم اما از مردم می خواهیم شست وشوی مربوط به خانه تکانی عید را به وقت دیگری موکول نمایند تا پیک مصرف به دلیل شیوع کرونا بدون قطعی آب سپری گردد.

افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران ، مردم فعلاً خانه تکانی نکنند

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از فاررس، محمدرضا بختیاری گفت: در حال حاضر تمام مخازن آب استان تهران پر هستند و همه تصفیه خانه ها با تمام ظرفیت آب را تصفیه و وارد مدار می نمایند پس در تأمین آب هیچ مسئله ای نداریم ولی در بعضی نقاط ممکن است شکستگی های موضعی و موقت داشته باشیم که چند ساعت افت فشار و یا قطعی آب به وجود می آورد.

وی با گلایه از مصرف بی رویه آب برای خانه تکانی عید در بعضی نقاط استان، اضافه نمود: در غرب تهران مثل شهر قدس مصرف بی رویه و خیلی بالا است و از مردم می خواهیم که شستشوی قالی و لوازم خانه را به وقت دیگری موکول نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام نمود: با توجه به شرایط پیش آمده در مورد شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف آب برای امور بهداشتی و هم زمانی آن با خانه تکانی عید، مصرف آب شرب تهران افزایش یافته و تقریباً معادل فصل تابستان مصرف آب داریم.

بختیاری با اشاره به افزایش غیرطبیعی میزان مصرف آب در استان تهران، بیان داشت: میانگین مصرف روزانه در مدت مشابه سال گذشته 2 میلیون و 800 هزار مترمکعب بوده که الآن به 3 میلیون و 110 هزار مترمکعب رسیده است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر به طور میانگین روزانه 260 هزار مترمکعب معادل 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مصرف آب شرب داریم که چیزی حدود 180 میلیون بطری یک و نیم لیتری در روز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ازنظر تأمین آب مسئله ای نداریم، این میزان افزایش مصرف یک مقداری ظرفیت ها و تأسیسات ما را دچار مشکل می نماید و خواهش می کنم مردم شستشوی مربوط به خانه تکانی عید را با تأخیر انجام دهند تا پیک مصرف آب به دلیل شیوع کرونا را بدون قطعی آب در سطح استان سپری کنیم.

بختیاری در مورد افزایش کدورت آب طی روزهای گذشته شرح داد: وقوع بارندگی باعث افزایش کدورت آب می گردد اما ازنظر سلامت هیچ مسئله ای ندارد.

وی اعلام نمود: بارندگی چند روز گذشته در استان تهران کدورت آب را بالا برد و به همین دلیل نمی توانستیم آب را وارد شبکه کنیم البته با توجه به پر بودن مخازن مسئله ای ایجاد نشد و فقط در بعضی نقاط کمی افت فشار رخ داد اما قطعی آب نداشتیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 752

به "افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران ، مردم فعلاً خانه تکانی نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 260 هزار مترمکعبی مصرف روزانه آب شرب در تهران ، مردم فعلاً خانه تکانی نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید