اولین گوشی گوگل مجهز به سنسور حرکتی

به گزارش تا بینهایت، این اسمارت فون جدید در سه اندازه با همان مجموعه عملکرد ها در دسترس خواهد بود. همچنین سه رنگ وجود خواهد داشت: سیاه، سفید و نارنجی.

اولین گوشی گوگل مجهز به سنسور حرکتی

شرکت آمریکایی گوگل گوشی هوشمند Pixel 4 را معرفی کرد، این مدل به یک سنسور حرکت و دوربین بهبود یافته مجهز شده است، این تلفن همراه از 24 اکتبر به فروش می رسد، قیمت اولیه آن 799 دلار است.

سابرینا الیس سخنگوی گوگل، اعلام نمود: پیکسل 4 اولین تلفن هوشمند مجهز به سنسور راداری است که به حرکت پاسخ می دهد.

هم اکنون می توان صدای تماس را با موجی از دست خاموش کرد و سیستم تشخیص چهره به محض رسیدن دست به سمت دستگاه آغاز به کار می نماید.

دوربین این تلفن هوشمند از فناوری HDR پشتیبانی می نماید، مجهز به انتقال حرارت و لنز تله، بهبود عکسبرداری به وسیله پرتره و امکان ایجاد عکس های پیشرفته تر در نور کم است. ضبط کننده پیکسل 4 نیز به روز شده است.

این تلفن اکنون نه تنها ضبط می نماید، بلکه متنی از آنچه در زمان واقعی می شنود نیز ایجاد می نماید. الیس گفت که این اسمارت فون جدید در سه اندازه با همان مجموعه عملکرد ها در دسترس خواهد بود. همچنین سه رنگ وجود خواهد داشت: سیاه، سفید و نارنجی.

ارسال محصولات جدید در 24 اکتبر معین شده است. اکنون می توانید پیش سفارش دهید. مدل قبلی خط تلفن های هوشمند پیکسل در سال 2018 معرفی گردید.

پیش از این گزارش شده بود که شرکت نمایشگر سامسونگ در نظر دارد 11 میلیارد دلار برای توسعه و فراوری نمایشگر های نسل جدید سرمایه گذاری کند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 491

به "اولین گوشی گوگل مجهز به سنسور حرکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی گوگل مجهز به سنسور حرکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید