این ترسناک ترین حالت دریاست ، دیدید، سریع فرار کنید!

به گزارش تا بینهایت، دریای متقاطع یک پدیده اقیانوسی است که زمانی اتفاق می افتد که دو سیستم موجی در زوایای عمود بر یکدیگر برخورد نموده و از یکدیگر عبور نمایند. این چشم انداز فوق العاده ای است، اما اگر در آب باشید فوق العاده خطرناک است.

این ترسناک ترین حالت دریاست ، دیدید، سریع فرار کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، سیستم های موج متضاد از دو سیستم آب وهوای متضاد سرچشمه می گیرند (مانند زمانی که یک سیستم فشار بالا با هوای خنک و خشک به یک سیستم فشار کم ابری و مرطوب برخورد می نماید). اگرچه سیستم های آب و هوایی در فواصل دوری از یکدیگر شکل می گیرند اما امواج می توانند هزاران مایل را طی نمایند. هنگامی که این دو سیستم به هم می رسند، با یکدیگر برخورد می نمایند و امواجی را ایجاد می نمایند که از زوایای 45 درجه است. این چیزی شبیه شبکه ای از امواج مربعی در اقیانوس را تشکیل می دهد. اما این امواج مربعی به چه معناست؟

خون این افراد طلایی است!

قدرت تخریب بعضی مسئولین از بمب اتم بیشتره/ پشت باجناق پناه بگیریم

دریاهای متقاطع را می توان در منطقه ها ساحلی در سراسر دنیا مشاهده کرد و احتمال وقوع آنها در آب های کم عمق بیشتر است. با این حال، این الگوی عجیب دریایی اغلب اتفاق نمی افتد و رمزگشایی آن از ساحل سخت است.

بهتر است این نوع امواج را از یک نقطه مرتفع مانند فانوس دریایی، صخره یا از هواپیما مشاهده کنید. این امواج مربعی گاهی در جزیره ره، جزیره ای فرانسوی که یک مقصد گردشگری محبوب است، دیده می گردد. این جزیره دارای فانوس های دریایی زیبایی است که به عنوان مکان های رصد عالی برای این امواج عمل می نمایند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2264

به "این ترسناک ترین حالت دریاست ، دیدید، سریع فرار کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ترسناک ترین حالت دریاست ، دیدید، سریع فرار کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید