بست وسترن الیون؛ هتل چهار ستاره کلمبو ، تصاویر

به گزارش تا بینهایت، هتل چهار ستاره هتل بست وسترن الیون کلمبو در منطقه هاولاک کلمبو قرار گرفته و مهمانان با اقامت در این هتل نه تنها به قلب تپنده و پر شور و نشاط شهر نزدیک خواهند بود بلکه به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی شهر دسترسی آسانی خواهند داشت. بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات هتل بیاندازیم تا ببینیم این هتل چهارستاره تا چه اندازه می تواند خدمات و نیازهای سفر شما را برطرف کند.

بست وسترن الیون؛ هتل چهار ستاره کلمبو ، تصاویر

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

اتاق های هتل بست وسترن الیون کلمبو

بست وسترن الیون 59 واحد اقامتی متفاوت با خدمات و امکانات مختلف دارد. Best Western Elyon Colombo در طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق های خود از طرح ها و رنگ های ساده استفاده نموده تا مهمانان داخل اتاق ها آرامش داشته و خواب راحتی را تجربه نمایند. گرچه اتاق ها دکوراسیون ساده ای دارند اما از امکانات مدرن و به روزی بهره مند شده اند.

تمامی اتاق های هتل بست وسترن دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و مجهز به سیستم آیپاد هستند. اگر از آن دسته افرادی باشید که همواره باید فنجانی چای یا قهوه دم دستتان باشد حتما به کافی شاپ خواهید بود اما نگران نباشید هتل بست وسترن با قرار دادن چای/ قهوه ساز داخل اتاق ها کاری نموده تا هر زمان که هوس کردید، قهوه دم دستتان باشد.

همچنین مینی بار، کمد لباس و صندوق امانات نیز داخل اتاق های هتل بست وسترن الیون کلمبو قرار داده شده اند. حمام خصوصی و سرویس بهداشتی داخل اتاق ها دارای امکاناتی مانند دوش، بیده و لوازم بهداشتی مورد احتیاج مانند شامپو، صابون و مسواک است. اگر در چمدان سفر خود سشوار ه گذاشته اید بهتر است آن را بردارید تا جا برای وسیله های دیگر داشته باشید چرا که هتل بست وسترن در سرویس بهداشتی خود سشوار هم قرار داده است.

امکانات هتل بست وسترن الیون کلمبو

هتل بست وسترن الیون کلمبو امکانت و خدمات فراوانی دارد تا سفرتان به سریلانکا را به سفر و اقامتی خاطره انگیز تبدیل کند. مهمانان با اقامت در این هتل به طیف گسترده ای از خدمات و امکانات دسترسی خواهند داشت. از دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان گرفته در تمامی اتاق ها گرفته تا نظافت روزانه همگی در این هتل ارائه می گردد. رستوران، اتاق های خانواده، پارکنگ رایگان، خدمات تبدیل ارز، خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و امکانات برای معلولان از جمله خدمات و امکانات این هتل است.

مهمانان ورزشکار حتما به دنبال باشگاه و استخر هتل هستند. باید بگوییم که هتل بست وسترن باشگاه مجهزی دارد که در ساعت مختلف روز می توانید در آن به ورزش و فعالیت بپردازید. زمین گلف و برنامه های سرگرمی عصرانه از خدمات تفریحی هتل به شمار می فرایند. نگران صحبت کردن و برقراری ارتباط با کارکنان هتل هم نباشید چرا که کادر هتل بست وسترن به زبان های انگلیسی، هندی و زبان تامیلی آشنا هستند.

دلایل انتخاب هتل بست وسترن

بار پشت بام

اتاق هایی تمیز و پاکیزه

کارکنان خوش برخورد

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل بست وسترن الیون کلمبو

فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا صنایع دستی گادهارا: 0.7 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا سالن تئاتر لومبینی: 0.9 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا معبد بودایی ایسیپاتانارامایا: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا موزه ملی: 3.4 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا ساحل کوه لاوینیا: 4.9 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا مرکز تجارت جهانی: 6.53 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1126

به "بست وسترن الیون؛ هتل چهار ستاره کلمبو ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بست وسترن الیون؛ هتل چهار ستاره کلمبو ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید