بورس اول هفته را چگونه آغاز می کند؟ ، بانکی ها همچنان پرتقاضاترین گروه بورس

به گزارش تا بینهایت، به گزارش تجارت نیوز، در فرایند پیش گشایش بازار سهام نخستین روز هفته، صف های خرید سنگین تشکیل شده در بسیاری از نمادها نوید شروع سبز دیگری را برای شاخص کل می دهد.

بورس اول هفته را چگونه آغاز می کند؟ ، بانکی ها همچنان پرتقاضاترین گروه بورس

در مرحله سفارش گیری، سه نماد وتجارت، وبصادر و وپارس به ترتیب با یک میلیارد و 674، 918 و 890 میلیون صف خرید، بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که بورس در هفته گذشته بیش از 14 درصد بازدهی داشته و همین بازدهی بالا از ابتدای سال 99 تا به امروز موجب شده اقبال به این بازار بیش از پیش افزایش یابد.

گروه های بانکی و سرمایه گداری همچنان پرتقاضاترین گروه های بازار سهام هستند و این در حالی است که برخی نمادها در گروه مواد غذایی با فشار عرضه روبرو شده اند. همچنین پیش از آغاز بازار دو نماد رتاپ و کترام به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شده اند.

بورس در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می کند که بر اساس نظرسنحی تجارت نیوز از کارشناسان بورسی، بیش از 70 درصد از آنها انتظار بازاری سبز را در هفته جاری دارند. این در حالی است که همانند هفته گذشته، نمادهای شگویا، زکوثر و تملت معاملات خود را در حد فاصل ساعت 12:35 تا 13:30 انجام داده و معاملات شستا نیز از ساعت 13:31 تا 14:30 صورت خواهد پذیرفت. نماد صبا نیز به دلیل نوسان 50 درصدی قیمت امروز متوقف است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 946

به "بورس اول هفته را چگونه آغاز می کند؟ ، بانکی ها همچنان پرتقاضاترین گروه بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس اول هفته را چگونه آغاز می کند؟ ، بانکی ها همچنان پرتقاضاترین گروه بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید