بوفون از پاری سن ژرمن جدا می گردد اما هنوز خیال بازنشستگی ندارد

به گزارش تا بینهایت، سنگربان کهنه کار تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دوران حضورش در این تیم سرانجام می دهد، اما او هنوز خیال آویزان کردن دستکش هایش را ندارد.

بوفون از پاری سن ژرمن جدا می گردد اما هنوز خیال بازنشستگی ندارد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پاری سن ژرمن اعلام نموده است که قرارداد جان لوئیجی بوفون، سنگربان 41 ساله این تیم تمدید نمی گردد و به این ترتیب او باید پارک دو پرنس را ترک کند. قرارداد بوفون شامل بندی می شد که به PSG اجازه می داد کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا را برای یک سال دیگر نگه دارد، اما خود او ترجیح داده که یک سال دیگر در پایتخت فرانسه نماند.

این باشگاه در یک پیغام در توئیتر نوشته است: بوفون یک مرد متشخص در داخل و خارج از زمین و یک هم تیمی خارق العاده بود. برای او بهترین آرزوها را داریم.

بوفون در این فصل در تمامی رقابت ها 25 بازی برای PSG انجام داده و 25 گل خورده است. او که در این فصل 9 بار کلین شیت نموده است، با آگاه شدن از خاتمه دوران حضورش در پاریس، پیغامی با این مضمون منتشر کرد: من پاری سن ژرمن را خرسند از کسب این تجربه که به من برای پیشرفت و رشدم بدون شک یاری می نماید، ترک می کنم. امروز تجربه کاری من در خارج از ایتالیا به خاتمه می رسد. ارنست همینگوی نوشت که تنها دو مکان در جهان هستند که مردم در آنجا می توانند شاد زندگی نمایند: در خانه و در پاریس. از امروز به بعد من می توانم بگویم که زندگی در هر دو را تجربه نموده ام. پاریس، همواره خانه من خواهد بود.

در همین حال مدیربرنامه های بوفون اعلام نمود که خروج او از پارک دو پرنس به منزله بازنشستگی اش نیست.

سیلوانو مارتینا به سایت سیتاسلسته ایتالیا گفت: بوفون هیچ تصمیمی برای بازنشستگی ندارد و هنوز هم تصمیم نگرفته است. به جز یوونتوس، تیم های دیگر مانند کارارسه، جنوا و لاتزیو در قلب او جا دارند. او بعد از ملاقات با نمایندگاه PSG به این نتیجه رسید که جدایی بهترین گزینه است. بعد از اعلام این خبر، کلی تماس تلفنی دریافت نموده ام، اما جیجی هنوز تصمیم نگرفته است.

بعضی منابع از احتمال بازگشت بوفون به پارما، تیمی که دوران بازیگری اش را با آن آغاز کرد، خبر داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 217

به "بوفون از پاری سن ژرمن جدا می گردد اما هنوز خیال بازنشستگی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون از پاری سن ژرمن جدا می گردد اما هنوز خیال بازنشستگی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید