بیگی: پروژه سانتیاگو برنابئو تمام شد ولی استادیوم شهیدوطنی هنوز حاضر نیست!، سفرهای متعدد نساجی را خسته نموده است

به گزارش تا بینهایت، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد، سفرهای متعدد و بهره نبردن از امتیاز میزبانی به این تیم ضربه زده است.

بیگی: پروژه سانتیاگو برنابئو تمام شد ولی استادیوم شهیدوطنی هنوز حاضر نیست!، سفرهای متعدد نساجی را خسته نموده است

سعید بیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عدم نتیجه گیری تیمش در شش بازی گذشته گفت: تیم ما از آغاز لیگ با قرعه سختی روبرو شد و در نیم فصل دوم هم همین قرعه تکرار می گردد. ما در این هفته ها با تیم های پرقدرت و بزرگ لیگ بازی کردیم و از لحاظ فنی هم نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه در امتیازگیری چندان پیروز نبودیم. البته این موضوع جای امیدواری دارد که فوتبال زیبایی را به نمایش می گذاریم و همه از تماشا بازی های نساجی لذت می برند.

وی در ادامه با اشاره به مشکل میزبانی نساجی توضیح داد: متأسفانه این موضوع باعث شد سال جاری مدام در سفر باشیم و سفرهای متعدد نساجی را خسته نموده است. شما می بینید که یک پروژه بزرگ مثل استادیوم سانتیاگو برنابئو تمام می گردد، ولی استادیوم شهید وطنی هنوز آماده نیست! وقتی هم ما صحبت می کنیم انگار گوش شنوایی وجود ندارد تا مسائل این تیم ریشه دار و قدیمی را حل نماید. متأسفانه استادیوم شهیدوطنی حتی به این فصل هم نمی رسد، ولی امیدواریم برای فصل بعد دیگر نساجی این مسائل را تحمل نکند.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پیکان گفت: پیکان تیمی دونده و جوان است، ولی هدف ما این است که بعد از چند بازی دوباره برای برد استارت بزنیم. ما به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی کنیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2021

به "بیگی: پروژه سانتیاگو برنابئو تمام شد ولی استادیوم شهیدوطنی هنوز حاضر نیست!، سفرهای متعدد نساجی را خسته نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی: پروژه سانتیاگو برنابئو تمام شد ولی استادیوم شهیدوطنی هنوز حاضر نیست!، سفرهای متعدد نساجی را خسته نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید