تور ایتالیا: ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی فوتسال در ایتالیا، ادامه فعالیت اصولی در کمیته بازاریابی

به گزارش تا بینهایت، سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال، در دو ملاقات تدارکاتی مقابل ایتالیا نیز عهده دار این سمت خواهد بود.

تور ایتالیا: ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی فوتسال در ایتالیا، ادامه فعالیت اصولی در کمیته بازاریابی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پنج روز پس از انتخاب احسان اصولی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، وی گفت که ملی پوشان فوتسال کشورمان با سرمربیگری محمد ناظم الشریعه راهی ایتالیا می شوند.

به این ترتیب اعضای تیم ملی ایران همراه با ناظم الشریعه، روز 28 آذر برای برگزاری دو ملاقات محبت آمیز مقابل ایتالیا، به این کشور سفر می نمایند.

اصولی بعلاوه گفت که تیم های امید و زیر 19 سال فوتسال ایران نیز در دو ماه آینده ایجاد خواهند شد و نشست های مربوط به تشکیل این تیم ها، پس از ملاقات تدارکاتی شاگردان ناظم الشریعه مقابل ایتالیا برگزار می گردد.

سرپرست کمیته فوتسال که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، از ادامه فعالیت خود در سمت ریاست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال اطلاع داد.

تیم ملی فوتسال ایران مهر ماه سال جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2021 لیتوانی، مغلوب قزاقستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1919

به "تور ایتالیا: ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی فوتسال در ایتالیا، ادامه فعالیت اصولی در کمیته بازاریابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی فوتسال در ایتالیا، ادامه فعالیت اصولی در کمیته بازاریابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید