جام جهانی کشتی فرنگی، از ارتباط لحظه به لحظه بنا با مسافران بلگراد تا میزبانی شبیه به جهانی

به گزارش تا بینهایت، شرایط میزبانی صربستانی ها از جام جهانی انفرادی کشتی نشان می دهد که آنها آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات جهانی 2020 را داشته اند.

جام جهانی کشتی فرنگی، از ارتباط لحظه به لحظه بنا با مسافران بلگراد تا میزبانی شبیه به جهانی

به گزارش خبرنگاران، باوجودی که خیلی ها همچنان بر این باور هستند که در این شرایط کرونا، همچنان حتی بازی های المپیک سال آینده نیز با خطر روبرو است و نمی گردد روی اجرای تقویم اعلام شده از سوی اتحادیه دنیای کشتی خیلی حساب باز کرد، اما شرایط میزبانی صربستانی ها از جام دنیای انفرادی نشان از این دارد که آنها برای برگزاری مسابقات دنیای 2020 نیز آمادگی کامل داشتند و تدابیر لازم برای میزبانی از این رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است.

در همین رابطه میهمانان خارجی صربستانی ها در چندین هتل مستقر شده اند، از میهمانان خواسته شده جز برای تمرین و مسابقه از هتل خارج نشوند و در محوطه هتل و همچنین سالن برگزاری مسابقات، استفاده از ماسک اجباری است.

همچنین تیم های شرکت کننده در این رقابت ها با ارائه تست PCR منفی وارد فرودگاه بلگراد شدند و پیش از مسابقات نیز از آنها تست گرفته شد. این در حالی است که 72 ساعت پیش از ترک صربستان نیز از همه میهمانان خارجی تست گرفته خواهد شد که در فرودگاه مجوز سوار شدن به هواپیما خواهد بود.

تیم 4 نفره کشتی فرنگی ایران متشکل از حسین نوری و محمدهادی ساروی در اوزان 87 و 97 کیلوگرم به همراه بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی و محمد مصلایی پور داور، به وسیله پرواز قطر راهی بلگراد شدند و در بازگشت نیز از بلگراد به استانبول رفته و بامداد 26 آذر ماه در تهران خواهند بود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که در این سفر حضور ندارد، علاوه بر نشر پست های انگیزشی برای نوری و ساروی در اینستاگرام خود، لحظه به لحظه با گروه اعزامی در خصوص مسائل فنی در ارتباط است.

امروز حسین نوری برای کسب مدال برنز وزن 87 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت و محمدهادی ساروی نیز مسابقات مقدماتی اش را امروز به انجام خواهد رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1368

به "جام جهانی کشتی فرنگی، از ارتباط لحظه به لحظه بنا با مسافران بلگراد تا میزبانی شبیه به جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی کشتی فرنگی، از ارتباط لحظه به لحظه بنا با مسافران بلگراد تا میزبانی شبیه به جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید