جزییات پخش زنده رقابت های ایران در جام جهانی بسکتبال

به گزارش تا بینهایت، رقابت های جام جهانی بسکتبال 2019 از امروز (9 شهریورماه) در چین شروع به کار کرد و به صورت زنده از ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال 2019 شبکه سه سیما پخش شد.

جزییات پخش زنده رقابت های ایران در جام جهانی بسکتبال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، رقابت های جام جهانی بسکتبال 2019 برای نخستین بار با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی در حالی از امروز شروع شد که به نوعی حکم مسابقات انتخابی برای المپیک 2020 توکیو را دارد و طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) 7 تیم: دو تیم برتر قاره آمریکا، دو تیم برتر قاره اروپا، بهترین تیم قاره آسیا، بهترین تیم قاره آفریقا و بهترین تیم قاره اقیانوسیه به علاوه ژاپن میزبان، جواز حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را از این مسابقات کسب خواهند کرد.

تیم ملی بستکبال کشورمان در گروه C قرار گرفته است و با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس هم گروه است. بر این اساس تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت های جام جهانی 2019 چین به مصاف پورتوریکو رفت و در حالی که تا اواخر بازی بیش از 10 امتیاز از حریفش پیش بود، بازی را واگذار کرد.

برنامه ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال 2019 با گزارشگری عنایت الله آتشی پخش شد.

بازی دوم تیم ملی بستکبال کشورمان روز دوشنبه هفته جاری با تیم تونس رأس ساعت 13 شروع می گردد و بازی با تیم اسپانیا مدعی عنوان قهرمانی نیز ساعت 17 روز چهارشنبه از آنتن شبکه سه سیما در ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال 2019 ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال 2019 پخش خواهد شد.

بهزاد کاویانی، تهیه کننده توپ و تور درباره آیتم های برنامه گفت: در فاصله استراحت میان مسابقات به پخش گزارش هایی از وضعیت تمرین تیم، بازیکنان و گفت وگوهایی که همکارانم در گوآنگ ژو چین ضبط نموده اند می پردازیم.

این تهیه کننده همچنین اظهار کرد: از آنجا که این برنامه تنها به پوشش مسابقات تیم ملی بستکبال کشورمان می پردازد، پس از اتمام مسابقات در ویژه برنامه ای به تحلیل بازی های جام جهانی بسکتبال 2019 با حضور کارشناسان خواهیم پرداخت.

رقابت های تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام جهانی بسکتبال 2019 با تهیه کنندگی بهزاد کاویانی در قالب ویژه برنامه جام جهانی بسکتبال 2019 کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما که به پخش و تحلیل کارشناسی مسابقات والیبال، بسکتبال و هندبال می پردازد، پوشش داده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 301

به "جزییات پخش زنده رقابت های ایران در جام جهانی بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پخش زنده رقابت های ایران در جام جهانی بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید