ترکیب رنگ هایی که تیپ شما را خاص می نماید

به گزارش تا بینهایت، گاهی بعضی لباس ها به تنهایی نمای زیبایی ندارند اما زمانی که با لباس های دیگر ست می شوند جذابیت شان چندین برابر می گردد.

ترکیب رنگ هایی که تیپ شما را خاص می نماید

بعضی از ما از ترس درست ترکیب نکردن رنگ ها همواره سیاه یا سفید را انتخاب می کنیم اما بی شمار رنگ زیبا وجود دارد که باید آن ها را امتحان کنیم. قرار دادن ترکیب رنگی درست در لباس ها می تواند سبب ایجاد نتایج شگفت انگیزی گردد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع ترکیب رنگ های خاص در لباس می پردازیم.

سبز و زرد

این ترکیب رنگ تابستانی شما را به یاد آفتاب تابستانی که روی چمنٔهای تازه افتاده است می اندازد. یک ترکیب گرم و پرانرژی است که می توانید با هم ست کنید و اگر احتیاج بود رنگ سومی به ترکیبتان بیفزایید، سفید را انتخاب کنید. برای استفاده از جواهرات طلا گزینه مناسب تری نسبت به رنگ نقره ای است.

آبی روشن و صورتی

این یک ترکیب لطیف زنانه است که به ویژه برای فصل بهار و تابستان می تواند یک احساس خنکی به شما اضافه کند. در این ترکیب رنگی برای جواهرات رنگ نقره ای را به شما پیشنهاد می کنیم.

قرمز و آبی

این ترکیب رنگی در همه دوران مورد علاقه افراد بوده است. یک شلوار جین آبی با یک کت قرمز را کنار هم تجسم کنید، چیز جالبی می گردد. برای زیر این کت قرمز می توانید از یک شومیز سفید بهره ببرید. حتی یک جفت کفش کتانی سفید نیز شما را مجذوب کننده می نماید. پس به راحتی می توانید با این دو رنگ کنار هم ترکیبات مختلفی بسازید.

آبی کاربنی و فیروزه ای

ترکیب آبی کاربنی و فیروزه ای قدرتمند و روشن است. این ترکیب رنگی باکلاس و باوقار است. اصلا احتیاجی ندارید که رنگ سوم خنثی را به آن اضافه کنید. هم جواهرات طلایی و هم نقره ای می تواند با این ترکیب رنگی زیبا و شیک باشد. اگر تیپ و استایل برای شما مهم است حتما به مطلب کدام تیپ زنانه برای آقایان مجذوب کننده تر است مراجعه کنید.

سفید و بنفش

رنگ سفید با همه رنگ های دیگر ترکیب خوبی می دهد اما هیچ ترکیبی مانند سفید و بنفش فانتزی و فوق العاده نمی گردد. یک حس زنانگی و غرور دارد و می توانید در تمام فصول و با جواهرات هم طلایی و هم نقره ای بپوشید.

نارنجی و مشکی

این یک ترکیب رنگی جسورانه است. زیرا مانند شعله ای می گردد که می درخشد. برای جواهرات رنگ طلایی نسبت به نقره ای ارجح تر است. انتخاب کفش مشکی گزینه بهتری است.

طوسی و صورتی

این ترکیب رنگی را در تمام فصول سال می توانید داشته باشید و هم برای خانم ها و هم آقایان ترکیب مجذوب کننده و مناسبی است. یک شلوار خاکستری یا طوسی با یک بلوز یا پیراهن صورتی هم ساده و هم شیک است. جواهرات نقره ای مناسب این ست است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه بدون هزینه شیک پوش باشیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2068

به "ترکیب رنگ هایی که تیپ شما را خاص می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب رنگ هایی که تیپ شما را خاص می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید