توافق اریکسن با رئال مادرید

به گزارش تا بینهایت، هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام با رئال مادرید به توافق شخصی رسیده است.

توافق اریکسن با رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، کریستین اریکسن که اخیراً پیشنهاد باشگاه تاتنهام برای تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی 150 هزار پوند را رد کرد، در آستانه پیوستن به رئال مادرید، تیم مورد علاقه اش در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد است. این هافبک دانمارکی در انتها فصل جاری قراردادش با تاتنهام به انتها می رسد و آخرین فرصت این باشگاه انگلیسی برای سود بردن از انتقال این بازیکن، نقل وانتقالات زمستانی پیش رو است.

اکنون سایت اسپانیایی ال دسمارکه خبر می دهد که کریستین اریکسن و مدیران باشگاه رئال مادرید به توافق شخصی دست یافته اند و انتظار می رود این انتقال در تابستان 2020 عملی گردد. باشگاه تاتنهام تاکنون چند بار کوشش نموده تا قراراد اریکسن 27 ساله را تمدید کند، اما تاکنون پیروز به انجام این کار نشده، این در حالی است که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید اسپرز هم نسبت به حفظ این بازیکن علاقه مند است.

رئال مادرید می تواند در ازای 25 میلیون یورو، اریکسن را در ماه ژانویه از تاتنهام به خدمت بگیرد، اما ظاهراً فلورنتینو پرس، رئیس این باشگاه اسپانیایی ترجیح می دهد 6 ماه دیگر صبر کند تا این هافبک دانمارکی را به عنوان بازیکن آزاد به تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدان اضافه کند.

کریستین اریکسن که در ماه فوریه 28 ساله می گردد، در سال 2013 در ازای 13.5 میلیون یورو از آژاکس به تاتنهام پیوست. او این فصل در 16 بازی که برای اسپرز به میدان رفته 2 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل هم ساخته است.

دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچستریونایتد هم شرایط هافبک تاتنهام را زیرنظر دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 595

به "توافق اریکسن با رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اریکسن با رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید