توافق چلسی با بواتنگ

به گزارش تا بینهایت، باشگاه چلسی با مدافع آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به توافق رسید.

توافق چلسی با بواتنگ

به گزارش خبرنگاران، ژروم بواتنگ که قرارداد فعلی اش با باشگاه بایرن مونیخ در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، به نظر می رسد برای ادامه دوران حرفه ای خود میخواهد به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

بر اساس گزارش سایت اسپانیایی تودوفیچاخس باشگاه چلسی با مدافع 32 ساله بایرن مونیخ که سابقه بازی در تیم منچسترسیتی را دارد، به توافق رسیده است و این بازیکن در تابستان آینده به آبی پوشان لندنی ملحق خواهد شد.

طبق این گزارش، مدیر برنامه های بواتنگ برسر جزییات نهایی با چلسی به توافق رسیده و حالا این مدافع آلمانی خود را آماده پیوستن به تیم تحت راهنمایی توماس توخل به عنوان بازیکن آزاد در خاتمه فصل جاری می نماید.

پیش از این نشریه آلمانی بیلد گزارش داده بود؛ بایرن مونیخ برنامه ای برای تمدید قرارداد ژروم بواتنگ ندارد و به دنبال به خدمت دریافت دایوت اوپامکانو از لایپزیگ است و این مدافع فرانسوی را به عنوان جانشین مناسبی برای بواتنگ می بیند.

بواتنگ که سابقه بازی در تیم های هرتابرلین، هامبورگ و منچسترسیتی را در کارنامه اش دارد، از سال 2011 در عضویت باشگاه بایرن مونیخ است و تا به امروز در 346 بازی برای باواریایی ها به میدان رفته و 10 گل نیز به ثمر رسانده است.

او تا به امروز به بایرن برای کسب 20 جام قهرمانی یاری نموده که از آن جمله می توان به هشت قهرمانی در بوندس لیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1475

به "توافق چلسی با بواتنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق چلسی با بواتنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید