فراوری لیرز پلاسما فرکشنال برای اولین بار در جهان

به گزارش تا بینهایت، مدیر عامل یک شرکت توسعه مدار لیزری گفت: این محصول برای اولین بار در جهان فراوری شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

فراوری لیرز پلاسما فرکشنال برای اولین بار در جهان

سهیل بابایی مدیر عامل یک شرکت توسعه مدار لیزری در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت ما فعالیتش را از سال 91 در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی در زمینه درماتولوژی شروع کرد تصمیم گرفتیم همیشه نوآوری هایی در ساخت این تجهیزات داشته باشیم.

او بیان نمود: خوشبختانه فرایند رو به رشدی داشتیم که در حال حاضر 4 محصول در این زمینه داریم که یکی از این محصولات برای اولین بار در جهان به نام پلاسما فرکشنال ساخته شده است.

بابایی در شرح کاربرد این دستگاه اضافه نمود: کاربرد این دستگاه 70 درصد در زمینه زیبایی و 30 درصد در حوزه درمانی بوده و کاربرد درمانی آن برای از بین بردن باکتری های سطح پوست است.

مدیر عامل این شرکت توسعه مدار لیزری بیان نمود: این محصول در حال حاضر فراوری شده و وارد بازار کار شده و تعداد زیادی از آن به طور فعال در حال استفاده است.

او ادامه داد: در فراوری بیشتر از مکانیزم های تنبیهی استفاده می گردد تا تشویقی، که این به ضرر فراوری کننده است، از طرفی هم از ورود کالا های قاچاق در این زمینه جلوگیری نمی گردد و این موضوع بازار کار ما را مورد هدف قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 575

به "فراوری لیرز پلاسما فرکشنال برای اولین بار در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری لیرز پلاسما فرکشنال برای اولین بار در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید