خبرنگاران آمادگی ماکو برای برگزاری کنکور 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش تا بینهایت، ارومیه- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: این شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری کنکور امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی داراست و همه مقدمات لازم را در این خصوص اندیشیده ایم.

خبرنگاران آمادگی ماکو برای برگزاری کنکور 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی

رحیم صمدی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: امکانات تهویه و سیستم خنک کننده در مکان های برگزاری کنکور، توسط تیم بازرس بهداشت محیط بازدید می گردد.

وی با بیان اینکه باید همه داوطلبان در سایت درنظرگرفته شده، خوداظهاری کنند، ادامه داد: بر اساس خوداظهاری ها برای کسانی که علائم دارند، محل برگزاری کنکور در جای دیگری که شرایط ایزوله بهتر و در مکان خاص و با فاصله گذاری خاص خواهد بود، در نظر گرفته می گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو اضافه نمود: کسانی که سرماخوردگی ساده داشته باشند، باید خوداظهاری را انجام بدهند تا مسئله ای برای دیگر داوطلبان پیش نیاید.

وی تاکید کرد: همه عوامل اجرایی کنکور نیز باید خوداظهاری کنند تا آلودگی به داوطلبان منتقل نگردد.

شهرستان ماکو با بیش از 100هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

با وجود اطلاع رسانی قبلی سازمان سنجش و تاکید بر برگزاری کنکور 99 در روزهای ابتدایی مرداد، طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش و همچنین براساس جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مقررشد که تاریخ برگزاری کنکور سراسری 99 مجددا به تعویق افتاده و در روزهای 29، 30، 31 مرداد و اول شهریور ماه 99 برگزار گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران آمادگی ماکو برای برگزاری کنکور 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمادگی ماکو برای برگزاری کنکور 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید