دربی جنوب به کام پارس جنوبی

به گزارش تا بینهایت، استقلال خوزستان در یک بازی خشن در خانه دربی جنوب را به پارس جنوبی باخت.

دربی جنوب به کام پارس جنوبی

به گزارش خبرنگاران ، جمعه 27،7،97، هفته نهم لیگ برتر، ساعت 17، ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاگر 2 هزار نفر

استقلال خوزستان صفر

گل ها: -

پارس جنوبی 2

گل ها: محمد نوری (13) و مجید علیاری (73)

داور: حسن اکرمی، یاری ها: سعید علی نژادیان – فرزاد بهرامی

اخطار: میثم شاه مکوند زاده از استقلال خوزستان

روح الله سیف اللهی و حسین پورامینی از پارس جنوبی

اخراج: احمد آل نعمه (44) و وحید حمدی نژاد (44)

استقلال خوزستان

حسین پورحمیدی، ساسان شیرمردی، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، وحید حمدی نژاد، میثم شاه کوندزاده، ایمان مبعلی (79- ایوب کلانتری)، محمد شریفی، یونس دلفی (64- وحید خشتان)، وحید نامداری، رضا درویشی (59- محمدرضا مظاهری)

سرمربی: داریوش یزدی

پارس جنوبی

احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، سعید محمدی فرد (87- فرشید پاداش)، سیدمحمد ستاری، حسین پورامینی، نیما انتظاری، روح الله سیف اللهی (81- امیرحسین یحیی زاده)، شهرام گودرزی، محمد نوری، مجید علیاری

سرمربی: مهدی تارتار

بازیکن برتر: محمد نوری

توضیح بازی

استقلال خوزستان تیم تیره روز این فصل لیگ برتر در گیر و دار بودها و نبودها در یک دربی جنوبی لیگ به مصاف پارس جنوبی رفت که در کمرکش جدول به دنبال بالا رفتن در جدول و نزدیک شدن به نیمه بالایی بود. اگرچه استقلال خوزستان میزبان بود اما تیمی که بازی را بهتر شروع کرد، پارس جنوبی بود که از همان دقیقه نخست روی دروازه حریف خیمه زد و نتیجه زحمات خود را با گل زودهنگام گرفت.

در دقیقه 13 یک کار ترکیبی در سمت راست توپ را به پورامینی رساند و او توپ را به روی دروازه استقلال فرستاد که ضربه سر محمد نوری گل اول را برای پارس رقم زد. در ادامه برتری میهمان ادامه داشت اما بازی به خشونت کشیده شد و میزبان دو اخراجی در همان سرانجام نیمه نخست داد تا با شکست و 9 نفره به رختکن برود.

نیمه دوم نیز امتداد همان نیمه نخست بود؛ برتری پارس جنوبی و بازی از هم گسیخته استقلال خوزستان. با این وجود هر چه به نتهای بازی نزدیکتر می شدیم، میزبان با حملات پراکنده و احساسی در کوشش بود تا جبران مافات کند اما این پارس بود که با ارائه یک بازی منطقی به گل دوم رسید. در دقیقه 73 این بار روح الله سیف اللهی از سمت راست دفاع استقلال توپ را تحویل گرفت و با یک ارسال توپ را روی سر مجید علیاری فرستاد و ضربه سر علیاری دومین گل بازی را ثبت کرد تا پارس جنوبی با ارائه یک بازی برتر، سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز نموده و با دست پر به خانه بازگردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 77

به "دربی جنوب به کام پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی جنوب به کام پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید