در این شهرها مسافران زمان را از دست می دهند

به گزارش تا بینهایت، زمان کافی به سفر اختصاص داده اید اما هنگام بازگشت، دوست دارید که زمان بیشتری در این شهر ها صرف کنید. به طور کلی باید گفت که در این شهر ها زمان را از دست داده اید.

در این شهرها مسافران زمان را از دست می دهند

قرار است سفر شما چند روزی طول بکشد و به میزان کافی، زمان برای گشت و گذار در بازار، تماشا آثار تاریخی و رفتن به رستوران خواهید داشت. با این حال بعد از یک هفته، می بینید که هنوز هم در همان شهر هستید و نمی توانید به این زودی آن را ترک کنید. این اتفاق ممکن است برای هر کسی پیش آید. مثلا دیده شده که بعضی از مسافران که چندین مقصد را برای سفر در نظر می گیرند، همواره در یکی از مقصد ها بیشتر می مانند. در این مقاله با بعضی از شهر ها که باعث می گردد شما زمان را از دست بدهید، آشنا خواهیم شد.

اوبود، بالی، اندونزی، آرام و بی سر و صدا

اوبود، جایی مناسب برای مسافران خسته است تا سلامت روانی و فیزیکی خود را باز یابند. با وجود معابد مزین و رنگارنگ هندو و درختان گل دار در هر خیابان، این شهر محفل معنوی و آرام خود را حفظ نموده است. آب گرم و ماساژ که یکی از درمان گرهای فوق العاده و ارزان است، در این شهر به وفور یافت می گردد.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

معبد پورا تامان ساراسواتی، پشت برکه ای که مملو از شکوفه های نیلوفر آبی است، واقع شده و محلی مناسب برای تماشای پایکوبی سنتی بالی است. حتی می توانید در جنگلی که پناهگاه میمون ها است، پیاده روی کنید، اما مراقب باشید. اگر هنگام پیاده روی در این جنگل مشغول خوراکی خوردن باشید یا چیزی در دستان تان باشد، طولی نخواهد کشید که آرامش شما از بین خواهد رفت. ضمناً مراقب وسایل خود هم باشید.

آنتیگوا، گواتمالا، مکانی برای یادگیری

برای رفتن به آنتیگوا، زبان اسپانیایی خود را قوی می کنید یا اولین گام ها برای یادگیری زبان را بر می دارید؟ خود را برای این که شگفت زده شوید، آماده کنید. این شهر نه تنها مدرسه مشهور اسپانیایی ها است، بلکه غذا، فرهنگ و خیابان های رنگارنگ آن نیز شما را به وجد خواهد آورد. اهمیت تاریخی آنتیگوا را با تماشا گالری، موزه ها و مکان های مذهبی، درک خواهید کرد.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

ده ها مدرسه اسپانیایی برای تحصیل و انتخاب وجود دارد که معروف ترین و قدیمی ترین آن ها Proyecto، Lingüístico Francisco Marroquín است. بازدید از کلیسای و صومعه متروکه در Las Capuchinas را نباید فراموش کنید.

سن سباستین، اسپانیا، بسیار خوشمزه

سن سباستین می تواند برترین تجربه از غذا خوردن در این دنیا را برای شما ایجاد کند. این منطقه به غذای پینتکساس ، میان وعده ای لذیذ و واقعا خوشمزه معروف است. مکان هایی که این غذا در آن ها سرو می گردد، معمولا کوچک و شلوغ هستند. مسافرانی که به خوردن غذا و کسب تجربه های نو اعتیاد دارند، مکان خوب را از فضای پر جنب و جوش آن تشخیص خواهند داد.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

در روزهایی که بی حوصله هستید، می توانید به دو ساحل عالی این منطقه Playa de la Concha و Playa de Gros که خانوادگی هم هستند، بروید. خوردن غذا را هم نباید فراموش کنید.

سن پدرو د آتاکاما، شیلی، تماشای های بسیار

از گودال های نمکی بزرگ تا تپه های شنی غول پیکری که به کو های مملو از برف ختم می شوند، منظره ها و تماشای های فراوانی در سان پدرو د آتاکاما وجود دارد که واقعا مسافران را شگفت زده می نماید. در اطراف کویر آتاکاما که دارای محیطی نامهربان است، مسافران اصلا انتظار تماشا چنین منظره های در سان پدرو د آتاکاما را ندارند.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

تماشای غروب خورشید در دره ماه که در همسایگی آتشکده آندس واقع شده است یکی از محبوب ترین فعالیت های شهر است. بعلاوه این مکان دارای برترین آسمان شب برای نجوم در دنیا است.

لونگ پرابانگ، لائوس، بیش از حد آرام

پس از یک دوره بد در بعضی از شهر ها و شهرستان های پر هرج و مرج آسیای جنوب شرقی، لونگ پرابانگ دوست داشتنی با آغوشی باز به استقبال مسافران آمد. روز هایی که می توانید در اطراف بچرخید و از معابد بازدید کنید یا بعد از دوچرخه سواری در خیابان های آرام، به کافه ای بروید و قهوه ای بنوشید. کافه هایی که در کنار رودخانه واقع شده اند و دارای چشم اندازی هستند که نمای کلی شهر را می توانید ببینید. آرامشی که در این شهر به دست می آورید، باعث می گردد گذر زمان و تبدیل شدن روز ها به یک هفته را به سختی متوجه شوید.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

از جاذبه معروف شهر که به یک ستاره تبدیل شده است، صومعه های Wat Xieng Thong بازدید کنید و در شب، در کمال آرامش و امنیت در بازار های شبانه گشتی داشته باشید و از محصولات محلی بخرید.

برایتون، انگلستان، بسیار متنوع

سرگرم نماینده، عجیب و غریب، ساحلی خانوادگی و محبت آمیز یا محیطی سنتی! کدام را می خواهید؟ برایتون دارای چهره های زیادی است، در نهایت شاید بخواهید تمامی آن ها را ببینید و تجربه کنید. شهری که برای ماهی و چیپس هایش معروف است. در ساحل قدم بزنید، خرید کنید و از نمایشگاه و جشنواره های متنوع بازدید داشته باشید. با هر سلیقه و علاقه ای که باشید، در برایتون، چیزی خواهید یافت.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

یکی از جاذبه های گردشگری برایتون که در عین زیبایی، سلطنتی هم است، رویال پاویون است که باید در بالای فهرست بازدید ها قرار دهید. مکانی منحصر به فرد دارای زرق و برق بسیار با سبک خاور دور، که حس بی نظیری را به شما القا خواهد نمود.

کوئینز تاون، نیوزلند، بیش از حد سرگرم نماینده

فقط چند کشور بر روی زمین وجود دارد که با آغوش باز پذیرای ماجراجویی و هیجان است. یکی از این شهر های هیجان انگیز، کوئینز تاون در نیوزلند است. کوئینز تاون دارای یک زمین بازی طبیعی است که منظره ها زیبای آن حیرت آور است. در این زمین بازی، رودخانه برای قایق سواری، تپه ای برای چتربازی و پلی برای پریدن و کسب هیجان است. زمانی که خورشید می رود هم این تفریح ها متوقف نمی گردد زیرا کوئینز تاون شهری زنده در شب است.

چه چیز هایی را باید ببینید و انجام دهید

پل کاوارو در کوئینز تاون، پل اصلی است اما نویس بانگی با 134 متر ارتفاع، دارای بلند ترین جهش در دنیا است. بسیاری از افراد در طول روز ساعت ها در صف ایستاده تا بتوانند تجربه پریدن را کسب نمایند. قایق سواری در رودخانه Shotover یا سورتمه سواری را هم نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1965

به "در این شهرها مسافران زمان را از دست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این شهرها مسافران زمان را از دست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید