در فوتبال ایران کمتر تیمی توان مقابله با پرسپولیس را دارد

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم در لیگ برتر بیست و یکم هم مدعی جدی قهرمانی است.

در فوتبال ایران کمتر تیمی توان مقابله با پرسپولیس را دارد

انتها رافت در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد پرسپولیس برابر نساجی گفت: بازی جذابی از هر دو تیم دیدیم. به خصوص اینکه این بازی در استادیوم آزادی انجام شد و کیفیت خوب زمین این استادیوم باعث شده بود که هر دو تیم تمام کوشش خود را به کار بگیرند تا یک نمایش قابل قبول از خود نشان بدهند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس مانند بازی گذشته عملکرد خوبی داشتند، از کناره های زمین برای آل کثیر و عبدی موقعیت گلزنی خلق کردند و تیم در نیمه اول به گل رسید. اما نساجی با عملکرد خوب مسعود شجاعی در خط هافبک توانست گل تساوی را در نیمه دوم بزند. این گل باعث شد تا پرسپولیسی ها حملات خود را روی دروازه حریف بالا ببرند اما متاسفانه ضربه آل کثیر به تیرک خورد. تصمیم درست گل محمدی باعث شد با آمدن نعمتی و آقایی به زمین پرسپولیس هجومی تر بازی کند و در نهایت عبدی توانست گل دوم را به ثمر برساند و تیمش را پیروز میدان کند.

رافت بعلاوه به عملکرد نساجی در این بازی اشاره نمود و گفت: تیم نساجی پس از گل اول پرسپولیس تعویض های خوبی انجام داد و نشان داد تیمی است که سال جاری حرف برای گفتن دارد. پرسپولیس هم پس از گل فزونی در پی حفظ سه امتیاز بود که به خوبی از پس آن برآمد و به هدفش رسید.به نظرم کسب این شش امتیاز به خوبی همه چیز را نشان می دهد. البته که نباید بازیکنان مغرور شوند؛ چرا که این دو برد نه تضمینی برای موفقیت در آینده است و نه مسئله ای ساده ای که به راحتی از آن بگذریم. اما اینکه پرسپولیس در دو بازی اولیه لیگ حداکثر امتیازات را کسب نموده، یک موفقیت به شمار میرود.

وی اعلام کرد: نباید فراموش کنیم که پرسپولیس پنج سال است که قهرمان بلامنازع لیگ برتر ایران بوده و طبیعی است که تیم ها برابر پرسپولیس با ترس و اضطراب بازی می نماید، این موضوع یاری بزرگی به پرسپولیس می نماید، به هر حال این تیم شایسته قهرمانی است و در این دو بازی که از خود ارائه داده است باز هم نشان داد در این فصل هم مدعی قهرمانی است و کمتر تیمی توان مقابله با آن را دارد.

رافت در انتها درباره مدیریت پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بارها آن را در مسابقات مختلف نشان داده است. باید مسئولان باشگاه همه شرایط را برای تیم فراهم نمایند. نباید آرامش و تمرکز تیم بهم بخورد و مسائلی پیش بیاید که ناراحتی کادر فنی و بازیکنان را به همراه داشته باشد. کادر فنی و بازیکنان با مسائل زیاد توانستند در دو بازی اول اقتدار خودشان را نشان دهند و مسئولان باشگاه هم باید بیشتر به آنها توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1865

به "در فوتبال ایران کمتر تیمی توان مقابله با پرسپولیس را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فوتبال ایران کمتر تیمی توان مقابله با پرسپولیس را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید