ساخت خودروهای تمام الکتریکی توسط چینی ها

به گزارش تا بینهایت، گروه Evergrande در مارس 2019 مدعی شده بود طی 3 تا 5 سال آینده به بزرگ ترین و قوی ترین گروه تولید خودروهای الکتریکی تبدیل خواهد شد. 18 ماه بعد پایان اولین محصول الکتریکی این شرکت رخ نموده است.

ساخت خودروهای تمام الکتریکی توسط چینی ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، اولین خودرو هنگچی 1 نام دارد که یک سدان لوکس کلاس D بوده و توسط آندرس وارمینگ که طراح اسبق مینی، بورگوارد و ب ام و بوده طراحی شده است. تصاویر اولیه نشان دهنده نمای جلوی خودرویی فاقد جلوپنجره سنتی و چراغ های LED نازک هستند. هنگچی 1 همچنین از رینگ های بزرگ، دستگیره های درب پنهان و دوربین های دیجیتالی بجای آینه های سنتی سود می برد.

ظاهراً تولید این خودرو از سال آینده کلید خواهد خورد.

علاوه بر این سدان کلاس D کمپانی Evergrande پنج خودروی دیگر را با برند هنگچی به نمایش گذاشته است. این خودروها به ترتیب هنگچی 2، 3، 4، 5 و 6 نام دارند. هنگچی 2 یک سدان لوکس کلاس B بوده درحالی که هنگچی 3 یک شاسی بلند لوکس و بزرگ است. هنگچی 4 نیز یک مینی ون هفت نفره بوده و دو خودروی آخر هم از نوع شاسی بلند هستند.

تصاویر و جزئیات این خودروها اندکی پس از آماده شدن این شرکت برای قدم گذاشتن به دنیای خودروهای الکتریکی منتشر می شود. Evergrande به دنبال عرضه 1.556 میلیارد سهم در بورس شانگهای می باشد، حرکتی که می تواند ارزشی به اندازه 4.7 میلیارد دلار داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1342

به "ساخت خودروهای تمام الکتریکی توسط چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت خودروهای تمام الکتریکی توسط چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید