شهنازی: سپاهان مستحق پیروزی بود، داورزنی می تواند روزهای خوب والیبال را احیا کند

به گزارش تا بینهایت، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم سپاهان مقابل ما بسیار باانگیزه ظاهر شد و مستحق این پیروزی بود.

شهنازی: سپاهان مستحق پیروزی بود، داورزنی می تواند روزهای خوب والیبال را احیا کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال گفت: بازی خوبی بود و ما کوشش خودمان را کردیم. متاسفانه مشکلاتی در ست دوم برای تیم ما به وجود آمد که نتیجه این ست را به سود سپاهان رقم زد، اگر ما ست دوم را می بردیم شاید نتیجه بازی عوض می شد. در مجموع باید بگویم سپاهان با انگیزه بیشتری به میدان آمد و بهتر بازی کرد. من به کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: نگران نتایج تیم نیستم، چون معتقدم در آینده با تمرینات بیشتر و رفع کردن نقاط ضعف مان بهتر خواهیم شد.

شهنازی در خصوص لزوم ویدئوچک در لیگ برتر گفت: تا زمانی که ویدئوچک وجود نداشته باشد، بروز اختلاف در جریان بازی کاملاً طبیعی است. نکته ای که می خواهم به آن اشاره کنم، لیز بودن سالن خانه والیبال تهران است. شاید 4 یا 5 توپ در این بازی به خاطر لیز بودن زمین از دست ما در رفت. با این حال پیروزی حق تیم سپاهان بود و تیم ما نیز به این شکل نخواهد ماند و قطعاً بهتر خواهیم شد.

وی در خصوص اعلام اسامی کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال، خاطر نشان کرد: والیبال روزهای خوبی را با یزدانی خرم و داور زنی پشت سر گذاشت و رشد موشکی والیبال ایران در زمان داور زنی رخ داد. او سال ها ریاست فدراسیون را بر عهده داشته و ارتباط خوبی با وزارت ورزش دارد. به نظر من داورزنی می تواند روزهای خوب والیبال را احیا کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره دعوت شدنش به کمیته انضباطی پس از مشکلاتی که در بازی با شهداب یزد به وجود آمد گفت: فکر می کنم مرا برای تشویق شدن به کمیته انضباطی دعوت کردند، چون هیچ کار اشتباهی در آن بازی از من سر نزد. من تنها گفتم که بازی داور دارد و باید به تصمیمات داور احترام گذاشت. با این حال مستنداتی دارم که نشان می دهد بازیکنان تیم حریف بی ادبی هایی در بازی انجام داده اند، که اگر لازم باشد آنها را ارائه خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 565

به "شهنازی: سپاهان مستحق پیروزی بود، داورزنی می تواند روزهای خوب والیبال را احیا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: سپاهان مستحق پیروزی بود، داورزنی می تواند روزهای خوب والیبال را احیا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید