صادقی: مقابل پارس جنوبی تیم برتر میدان بودیم، تیم ملی با حمایت بازهم به جام جهانی می رود

به گزارش تا بینهایت، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که در مصاف با پارس جنوبی و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بوده اند.

صادقی: مقابل پارس جنوبی تیم برتر میدان بودیم، تیم ملی با حمایت بازهم به جام جهانی می رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم برتر میدان بودیم. چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که متأسفانه تبدیل به گل نشدند. یک توپ مان هم به تیر دروازه برخورد کرد.

وی اضافه نمود: وقتی تیم جوانی دارید، بازی یک بر صفر برده را تبدیل به تساوی می کنید! تیم حریف بازیکنان باتجربه ای داشت. ما روی نقاط ضعف مان باید کار کنیم، چون وقتی تیم برتر زمین هستید، باید از موقعیت های تان بهره ببرید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در استادیوم گفت: ما تیم جوانی داریم و حضور سرمربی تیم ملی برای بازیکنان ما انگیزه خوبی می گردد. من انتخاب ایشان را تبریک می گویم. قطعاً اگر از تیم ملی حمایت کنیم، می توانیم بار دیگر به جام جهانی صعود کنیم.

صادقی در انتها درباره حواشی قبل از این ملاقات گفت: رسانه ها می توانند در خصوص تیم ها اطلاع رسانی بهتری داشته باشند. تیم ما پیش از بازی کمی از نظر ذهنی دچار مشکل شد و بهتر است رسانه ها تحقیق نمایند اخباری که تیم های دیگر بیرون می دهند صحت دارد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 783

به "صادقی: مقابل پارس جنوبی تیم برتر میدان بودیم، تیم ملی با حمایت بازهم به جام جهانی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: مقابل پارس جنوبی تیم برتر میدان بودیم، تیم ملی با حمایت بازهم به جام جهانی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید