عجایب سرمربی استقلال؛ از اینستاگرام تا مصاحبه

به گزارش تا بینهایت، در جریان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در سرانجام با پیروزی 2 بر صفر زردپوشان اصفهانی و شاگردان محرم نویدکیا به سرانجام رسید.

عجایب سرمربی استقلال؛ از اینستاگرام تا مصاحبه

این شکست برای استقلال سنگین بود و باعث شد قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر را از دست بدهند تا رقابت اصلی قهرمانی نیم فصل بین پرسپولیس و سپاهان بماند.

در این بین برخی کارشناسان محمود فکری را متهم اصلی شکست استقلال برابر سپاهان می دانند و سرمربی استقلال نیز در این مدت، رفتارهایی از خودش نشان داده است که تعیین است در تیم شرایط خیلی خوشایندی وجود ندارد.

فکری در نشست پس از بازی اظهار کرد بازیکنانش گل های بچگانه ای دریافت کردند و نتوانستند مقابل سپاهان تمرکز کافی داشته باشند. او اظهار کرد: دلایل این که بازیکنان مان تمرکز ندارند را می دانیم و نداشتن تمرکز باعث شد تا گل هایی بخوریم که بچه گانه بود و کار برای ما سخت شد. در این بازی و در نیمه اول و دوم می توانستیم به گل برسیم و با امتیاز یا برد از زمین خارج شویم ولی اشتباهات بچه گانه داشتیم و متاسفانه سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری، تاب پاسخ به سوال های فنی از تیمش را نیاورد و مدعی شد سوال هایی که رنگ و بوی انتقاد از عملکرد فنی تیم دارد، برای زمان هایی است که تیم شکست می خورد و در موقع هایی که استقلال پیروز میدان است، این سوال ها پرسیده نمی گردد. و به همین دلیل نشست خبری را ترک کرد.

محمود فکری در این مدت شرایط خیلی خوبی را در استقلال تجربه نمی نماید و فشارهای سنگینی را تحمل می نماید. برخی از کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند که باید در کنار سرمربی استقلال افراد با رزومه ای وجود داشته باشند اما محمود فکری به کادر فنی خود اعتماد زیادی دارد و با آن ها فعلا ادامه می دهد.

مساله بعدی که باعث تعجب خیلی ها شده است، آنفالو کردن اینستاگرام صفحه باشگاه و بازیکنان استقلال توسط محمود فکری است. دلیل این امر هنوز تعیین نیست اما به نظر می رسد سرمربی استقلال از شرایط تیمی رضایت ندارد و فعلا میخواهد درباره این مسائل هم واکنش خاصی نداشته باشد.

استقلال در هفته های اخیر بعد از بازی دچار حاشیه شده است و به نظر می رسد برای ایجاد حاشیه برد و باخت تیم فرقی ندارد. با توجه این مسائل، باید دید بزرگان تیم آبی پوش پایتخت چگونه بر این حاشیه ها غلبه می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1481

به "عجایب سرمربی استقلال؛ از اینستاگرام تا مصاحبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجایب سرمربی استقلال؛ از اینستاگرام تا مصاحبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید