فاز نخست پارک آبی یاسوج در 22 بهمن افتتاح می گردد

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز شنبه 15دی 97 از طرح های گردشگری شهر یاسوج بازدید کرد.

فاز نخست پارک آبی یاسوج در 22 بهمن افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، محمود باقری در این بازدید از افتتاح فاز نخست مجموعه گردشگری پارک آبی یاسوج ذر 22بهمن سال جاری خبرداد.

باقری همچنین از پیشرفت فیزیکی 65 درصد هتل چهار ستاره یاسوج خبرداد وگفت: فاز نخست این مجموعه گردشگری با میزان اشتغال زایی 80 نفر تا اوایل سال98 به بهره برداری خواهد رسید.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه بویراحمد بیان داشت: بیش از 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به پروژه پارک آبی و هتل چهار ستاره یاسوج اعتبار اختصاص داده شداست.

باقری افزود: این پروژه به مساحت 10 هزار مترمربع هتل و زیربنای 15 هزار مترمربع پارک آبی در 7 طبقه احداث می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان افزود: استخر، بدن سازی، بیلیارد، حمام نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و سرسره های آبی از بخش های پارک آبی است که این پروژه نخستین پارک آبی در جنوب کشور خواهد بود.

او ادامه داد: پروژه پارک آبی با پیشرفت فیزیکی 90درصد و با میزان اشتغال زایی 55 نفر تا بهمن ماه سال جاری فاز نخست آن به بهره برداری می رسد.

باقری اعلام کرد: 110 میلیارد اعتبار ریالی از سفر ریاست جمهوری در حوزه گردشگری به استان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار برای اجرای 10 طرح اقتصادی، عمرانی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان توزیع شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 126

به "فاز نخست پارک آبی یاسوج در 22 بهمن افتتاح می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فاز نخست پارک آبی یاسوج در 22 بهمن افتتاح می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز نخست پارک آبی یاسوج در 22 بهمن افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید