قسمت ویژه فرندز رکورد بازدید بازی تاج و تخت را در انگلیس شکست

به گزارش تا بینهایت، قسمت ویژه فرندز بالاخره چندی قبل منتشر شد و این طور که پیداست گردهمایی دوباره دوستان در آمریکا و انگلستان با استقبال چشمگیر سریال بین ها روبرو شده است.

قسمت ویژه فرندز رکورد بازدید بازی تاج و تخت را در انگلیس شکست

برادران وارنر با صرف بیش از 400 میلیون دلار به مناسب شروع به کار سرویس آنلاین HBO Max قصد داشت شش شخصیت اصلی سریال فرندز را پس از 17 سال دوباره دورهم جمع کند، اما کروناویروس اجازه این کار را نداد. به خاطر دنیاگیری کروناویروس چند بار فیلم برداری و ساخت این قسمت ویژه به تعویق افتاد و HBO Max بدون حضور دوستان کار خود را شروع کرد. بالاخر در اواخر زمستان سال گذشته قسمت گردهمایی دوستان فیلم برداری و در اوایل ماه جاری پخش شد. هر چند برادران وارنر نتوانست از این گردهمایی در روزهای ابتدایی راه اندازی سرویس آنلاینش استفاده کند، اما بر اساس آمار و ارقام منتشر شده آن ها بازهم به مقصود خود، یعنی جلب توجه سینمادوستان و سریال بین ها در سراسر دنیا به لطف ملاقات دوباره مونیکا، ریچل، فیبی، راس، چندلر و جویی بعد از سال ها رسیده اند.

بر اساس آمارهای منتشر شده 29 درصد از مشترکان آمریکایی HBO Max قسمت ویژه فرندز را در روز انتشارش تماشا نموده اند که آمار بسیار جالب توجه ای است؛ زیرا فیلم پربیننده و مهم مورتال کامبت توسط 16 درصد از این افراد تماشا شده بود. علاوه بر آمریکا در سایر کشورهای دنیا از جمله بریتانیا هم گردهمایی دوستان با استقبال خوبی روبرو شده است. بنا بر گزارش اسکای نیوز 8.6 میلیون نفر قسمت ویژه فرندز را به وسیله شبکه 4 انگلستان تماشا نموده اند. همچنین 5.3 میلیون نفر به وسیله شبکه اسکای وان به تماشای آن نشسته اند که یک رکورد محسوب می گردد و قسمت جدید فرندز با عبور از فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت به پربیننده ترین محتوای یکی از محبوب ترین شبکه های بریتانیا تبدیل شده است.

در قسمت ویژه فرندز بعضی از صحنه های گردهمایی دوباره راس، جویی، چندلر، ریچل، مونیکا و فیبی در مقابل چند تماشاگر فیلم برداری شده و بعضی دیگر از سکانس های این قسمت در لوکیشن ها و صحنه های خاطره انگیز سریال و با حضور چند مهمان سرشناس رقم می خورند. این قسمت ویژه بر اساس فیلم نامه مشخصی پیش نمی رود و بازیگران اصلی در نقش شخصیت های خود در سریال جلوی دوربین نرفته اند.

در این قسمت 18 شخصیت سرشناس به عنوان مهمان حضور دارند که عبارتند از: جیمز کوردن، سیندی کرافورد، گروه بی تی اس، جاستین بیبر، دیوید بکام، میندی کالینگ، توماس لنون، لری هانکین، کیت هرینگتون، الیوت گولد، لیدی گاگا، کارا دلوین، ملاله یوسف زی، ریس ویترسپون، مگی ویلر، جیمز مایکل تیلور، تام سلک و کریستینا پیکلز. همان طور که می بینید بعضی از این افراد مانند مگی ویلر یا لری هانکین از بازیگران سریال اصلی هستند، اما چند بازیگر دیگر از جمله کیت هرینگتون برای نخستین بار در جمع دوستان قرار می گیرند.

سریال فرندز طی 10 فصل و 236 قسمت بین سال های 1994 تا 2004 توسط شبکه NBC روی آنتن رفت. دوستان نظرات مثبت اغلب سریال دوستان و منتقدان را جلب کرد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین کمدی موقعیت های تاریخ تبدیل شد؛ در مجموع 62 نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال 2002 جایزه بهترین سریال کمدی از نظر امی به این مجموعه رسید. این سریال در فهرست 50 سریال برتر تاریخ TV Guide در رده بیست ویکم جای گرفته و در فهرست 50 سریال برتر تاریخ مجله امپایر هم رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1686

به "قسمت ویژه فرندز رکورد بازدید بازی تاج و تخت را در انگلیس شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت ویژه فرندز رکورد بازدید بازی تاج و تخت را در انگلیس شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید