قطر: محاصره ما بر اساس بهانه های دروغین اجرا شده است

به گزارش تا بینهایت، نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد گفت که محاصره این کشور بر اساس بهانه های دروغین چهار کشور عربی شورای همکاری خلیج فارس انجام شده است.

قطر: محاصره ما بر اساس بهانه های دروغین اجرا شده است

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، علیاء أحمد بن سیف آل ثانی نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد طی سخنانی در ویدئو کنفرانس شورای امنیت درباره حمایت از غیرنظامیان در درگیری های مسلحانه گفت: تحریم هایی که علیه ما تحمیل شده است امنیت و ثبات منطقه را تهدید می نماید.

وی اضافه کرد: محاصره ما به بهانه های دروغین اجرا شده و محاصره کنندگان به پیامدهای وخیم محاصره برای امنیت منطقه ما توجهی ننموده اند.

نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد گفت: محاصره ما در حالی اجرا شده است که دنیا عرب با بحران ها و درگیری های مختلفی دست و پنجه نرم می نماید.

علیاء احمد بن سیف آل ثانی با بیان محاصره علیه قطر وارد چهارمین سال خود شده است گفت: کشورهای محاصره کننده به جای کوشش برای حل و فصل بحران های منطقه روندی را در پیش گرفتند که در تضاد با قوانین بین المللی است.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر دسامبر گذشته گفت که کانالی ارتباطی بین دوحه و ریاض شکل گرفته است و آن دو بر سر اصول مذاکرات و توقف حملات رسانه ای علیه یکدیگر به توافق رسیده اند.

عربستان سعودی، بحرین، مصر و امارات متحده عربی از پنجم ژوئیه 2017 روابط دیپلماتیک و مالی خود را با قطر، به اتهام حمایت این کشور از تروریسم قطع نموده اند. اتهامی که دوحه آن را تکذیب می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 912

به "قطر: محاصره ما بر اساس بهانه های دروغین اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر: محاصره ما بر اساس بهانه های دروغین اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید