لغو خدمات سفرهای دریایی برای مسافران نوروزی

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان نمود که نوروز امسال به مسافران، خدمات سفرهای دریایی ارائه نمی شود.

لغو خدمات سفرهای دریایی برای مسافران نوروزی

اله مراد عفیفی پور، مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان، درباره اعمال محدودیت ها در سفرهای دریایی ایام نوروز در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت:

طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا، به هیچ مسافر عادی خدمات سفر دریایی ارائه نخواهد شد. سفرهای دریایی فقط برای مسافران دارای شرایط اضطرار انجام می شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود اشاره کرد که به منظور پالایش واجدان شرایط برای انجام سفرهای دریایی، تهمیداتی در نظر گرفته شده و با شیوه های مختلف، افرادی را که نیاز ضروری به انجام سفر دریایی دارند، شناسایی می شوند.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه گفت:

تردد دریایی مسافری به جزایر فقط از ساعت 6 صبح تا 18 عصر در سه الی چهار سرویس برای واجدان شرایط انجام می شود. علاوه بر این، به هیچ عنوان خدمات حمل خودرو بین بنادر نداریم.

اله مراد عفیفی پور ضمن اشاره به دستورالعمل های در حال اجرا در بنادر و شناورها جهت مقابله با کرونا بیان کرد که طبق این دستورالعمل، تمام کشتی های خارجی در لنگرگاه، متوقف می شوند و خدمه آن ها از طریق نمایندگان بهداشت مورد بررسی پزشکی و غربالگری قرار می گیرند. اگر اجازه ورود صادر شود، می توانند وارد بندر شوند. ضمن اینکه خدمه کشتی های خارجی اجازه تردد در بنادر را ندارند و تمام نیازمندی های آن از طریق شرکت ها تامین می شود.

وی درباره اعزام و پذیرش مسافران در خطوط خارجی گفت:

اعزام مسافر از بنادر ایران به مقاصد خارجی انجام نمی شود و تمام سفرهای دریایی در خطوط خارجی لغو شده است؛ اما تعدادی از هم وطنان در امارات به ایران جابه جا شدند و تا به امروز هم تقاضایی برای جابه جایی ایرانی ها از بنادر امارات مطرح نشده است.

منبع: کجارو / ilna.news
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1979

به "لغو خدمات سفرهای دریایی برای مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو خدمات سفرهای دریایی برای مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید