ماهی و برکه فیلمی انگیزشی که تصویرگر مسائل یک نوجوان است

به گزارش تا بینهایت، فیلم ماهی و برکه، فیلمی قوی و انگیزشی است! این فیلم نوجوانی را به تصویر می کشد که علیرغم مسائل بسیار، هم چنان از رویاهای خود دست نمی کشد و این موضوع برای مخاطب بزرگسال بسیار مناسب است. من از تماشای کوشش های این شخصیت، بسیار لذت بردم.

ماهی و برکه فیلمی انگیزشی که تصویرگر مسائل یک نوجوان است

داستان روایتگر نوجوانی 12 ساله به نام علی یزدانی است. مخترعی خود ساخته و دردسرساز که با مسائل زیادی در مدرسه روبرو می گردد که در نهایت باعث اخراج او از مدرسه می گردد.

بعد از اخراج از مدرسه، فرصتی نصیب او می گردد که با جمعی از دانش آموزان نخبه در یک کمپ علمی همراه می گردد اما با یک اشتباه کوچک، قطار رویاهای او از ریل خارج می گردد.

این فیلم به درستی جهت پر دردسر یک مخترع، جدی نگرفتن او و مسائلی که باید با آن ها دست و پنجه نرم کند، را به ما نشان می دهد.

من مجذوب صحنه ای هستم که علی یزدانی سعی دارد با ساخت یک هواپیمای بالدار، خود را به اوج برساند و تمام دوستانش با جدیت او را همراهی می نمایند. این صحنه نمایانگر کارگروهی است. اما صحنه ای که بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داد آن جایی بود که علی یزدانی به علت حسادت به دختری که عموما همه توجهات را به خود جلب می نماید، به سیم آخر زده و برای جلب توجه از دکل بالا رفته و اختراع خود را در بالای آن قرار می دهد. او می خواست خودش و اختراعش دیده شوند!صحنه دیگری که مرا مجذوب خودش کرد، صحنه 18 سالگی علی است، زمانی که هنوز مصرانه تصمیم دارد که یک مخترع باشد.

چیزی که بیشتر از همه در این فیلم مرا تحت تاثیر قرار داد، کلوزآپ هایی بود که از علی، هنگام روبرو با عواقب کارهایش گرفته شده بود.

علی تصمیم می گیرد رویایش را برخلاف تمام موانع و محرومیت ها پیگیری کند و از آن دست نکشد.

پیغام این فیلم این است که رویاهای خود را دنبال کنید حتی اگر این رویا با استقبال اطرافیان روبرو نگردد. .

من به این فیلم 5 ستاره از 5 می دهم و آن را برای سنین 12 تا 18 سال و بعلاوه مخاطب بزرگسال پیشنهاد می کنم.

????عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه نماینده: هادی انباردار، کارگردان: علی براتی، نویسندگان: مهدی نامجو- محمدصادق باقری- علی براتی، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، بازیگران: سعید آقاخانی، بهناز جعفری، باسط رضایی، مهسا هاشمی، علیرضا استادی، امیررضا فرامرزی، میرطاهر مظلومی، ساغر کیان راستی، مهدی فقیه، مهرانه بهنهاد، ایران مسعودی ، حمیدرضا زرینکلاه، مدیر تصویربرداری: مهدی ایل بیگی، تدوین: حسن حسن دوست، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مدیرتولید: صادق ایزدخو، طراح گریم: علی بهرامی فر، صداگذار: سید علیرضا علویان ، علی غرابی تهرانی ، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری ،آرش برومند ، دستیار اول و برنامه ریز: مسعود میمی،عکس:امیر حق بر- وحید کیا، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه و مشاور رسانه ای : آیدین نادری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1738

به "ماهی و برکه فیلمی انگیزشی که تصویرگر مسائل یک نوجوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی و برکه فیلمی انگیزشی که تصویرگر مسائل یک نوجوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید