محصولات آرایش موی رُزتی؛ بخواهید تا بدرخشید

به گزارش تا بینهایت، مو تأثیر بسزایی در زیبایی افراد دارد. بیشتر افراد به ویژه خانم ها به موهای خود اهمیت زیادی می دهند و قبل از رفتن به مهمانی و عروسی وقت قابل توجهی را صرف آرایش و حالت دادن به موهای خود می نمایند؛ به همین خاطر است که داشتن دستگاه های حالت دهنده مو برای هر خانمی واجب است. این روزها نام برندها و مدل های مختلفی از لوازم برقی آرایش مو در بازار به چشم می خورد و به همین خاطر ممکن است هنگام خرید این محصولات گیج شوید و نتوانید تصمیم بگیرید که کدام برند کیفیت بهتری دارد و به موهای شما آسیب کمتری می رساند.

محصولات آرایش موی رُزتی؛ بخواهید تا بدرخشید

اگر لوازم برقی آرایشی که دارید کیفیت خوبی ندارند و می خواهید یک کالای تازه و باکیفیت بخرید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهیم 3 محصول پرطرفدار یعنی فرنماینده مو، اتوی مو و سشوار را از یک برند عالی و باکیفیت به نام رزتی (Rosetti) معرفی کنیم. فعالیت شرکت رزتی در زمینه سلامت و زیبایی است. این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت توانسته رضایت همه را به خود جلب کند. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت رزتی

برند رزتی (Rosetti) نام خود را از گل گیاه آلوئه ورا گرفته است. سابقه شرکت رزتی به بیش از 10 سال قبل یعنی سال 1394 برمی گردد. این شرکت محصولات برقی شخصی باکیفیتی را در دو دسته سلامت و زیبایی ارائه می نماید. برند Rosetti برای فراوری محصولات خود از تازهترین تکنولوژی ها استفاده می نماید و به همین علت پیروز به کسب بالاترین استاندارهای جهانی مثل GS، CCC، CE و ROSH شده است.

ویژگی که این شرکت را منحصربه فرد می نماید، فراوری محصولات حرفه ای است که طول عمر بالایی دارند. در حقیقت کسانی که محصولات این برند را خریداری می نمایند، خیالشان راحت است که می توانند از کالای خود برای مدت طولانی و بدون کم شدن کیفیت آن طی زمان استفاده نمایند. این ویژگی باعث شده برندRosetti تبدیل به یک برند محبوب و قابل اعتماد در میان بسیاری از افراد به ویژه آرایشگران گردد.

شرکت Rosetti همواره تمام کوشش خود را می نماید که برترین و به روزترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کند و با داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش 2 ساله باعث شده مشتریان بتوانند با خیال آسوده محصولات آن را خریداری نمایند.

3 وسیله برقی شخصی پرکاربرد از برند رزتی

حالا که با برند رزتی آشنا شدید، وقت آن است که 3 محصول پرفروش از این برند را معرفی کنیم.

1. سشوار

سشوار یک وسیله پرکاربرد دیگر در میان خانم ها و آقایان است که از آن برای خشک کردن مو بعد از حمام یا حالت دادن به مو استفاده می گردد. زمانی که برای خرید سشوار به بازار می روید، با انبوهی از برندهای مختلف روبرو می شوید. تنوع بیش از حد برندها و مدل ها انتخاب را برای مشتریان سخت نموده است. سشواری که برای معرفی به شما درنظر گرفته ایم، سشوار حرفه ای رزتی مدل 9925 بوده که عمر موتور الکتریکی آن 10 هزار ساعت است.

در تهیه این محصول از تکنولوژی منحصربه فردی استفاده شده است که این موضوع باعث شده این دستگاه مو را درخشان کند و از وز شدن آن جلوگیری کند. این سشوار دو دکمه دارد که می توانید با یکی درجه حرارت و با دیگری شدت باد را تنظیم کنید. دو حالت مختلف برای تنظیم مقدار حرارت و شدت باد دستگاه وجود دارد. برای اینکه سشوار ضربه نخورد و آسیب نبیند، انتهای سشوار حلقه ای دارد که از طریق آن می توانید دستگاه را آویزان کنید.

سشوار رزتی دارای 3 عدد متمرکزنماینده باد است. سشوارهایی که قطعات متمرکزنماینده باد دارند، به کنترل و راهنمایی باد یاری می نمایند. استفاده از این دستگاه موهایتان برای مدت بیشتری حالت خود را حفظ می نمایند. اگر موهای بلند و ضخیمی دارید و تا به حال نتوانسته اید یک سشوار مناسب را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم حتما سشوار 2500 وات رزتی را بخرید.

2. فرنماینده مو

حتما شما هم قبول دارید که کسانی که موهایشان فر است، جذابیت خاصی دارند. این جذابیت دلربا باعث شده بسیاری از خانم ها برای فر کردن موهای خود ترغیب شوند. برای فر کردن موهای خود باید از یک فرنماینده موی باکیفیت بهره ببرید تا موهایتان خوب حالت بگیرند. فرنماینده ای که استفاده می کنید، باید در مدت زمان کم به موهای شما حالت دهد.

پیشنهاد ما به شما فرنماینده رزتی مدل 6032 است. قطر این محصول 32 میلی متر است و برای ایجاد فر درشت در موها مناسب است. دستگاه را می توانید با توجه به احتیاج خود تا 200 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. می توانید با خیال راحت و بدون اینکه نگران آسیب تماشا و سوختگی پوست خود باشید، از این محصول بهره ببرید، چون نوک لوله فرنماینده رزتی یک عایق نسوز دارد.

ویژگی مهمی که نشان می دهد دستگاه حالت دهنده مو کیفیت خوبی دارد، ایجاد دمای یکسان در تمام نقاط خود و بالا و پایین نرفتن دما هنگام استفاده است. فرنماینده رزتی با دارا بودن این ویژگی توانسته در فهرست برترین فرنماینده های مو قرار بگیرد. یکی دیگر از ویژگی های جالب فرنماینده رزتی این است که به علت داشتن یک پایه زیر دستگاه، می توانید آن را به راحتی روی میز بگذارید.

3. اتوی مو

موهای نامرتب و وز همان چیزی است که همه ما از آن متنفر هستیم. این موضوع می تواند علت محبوبیت اتوی مو در میان خانم ها و حتی آقایان باشد. اتوی مو وسیله ای است که هم در منازل و هم در آرایشگاه ها زیاد از آن استفاده می گردد. اتو موی حرفه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم، اتو موی رزتی مدل 5130 است که به علت ویژگی های مثبت زیادی که دارد، توانسته در جلب رضایت مشتریان پیروز باشد.

جنس صفحه اتو موی رزتی سرامیک است و به همین علت الکتریسیته را به مو انتقال نمی دهد و در برابر حرارت بیش از حد مقاوم است. علاوه بر این اتو موی رزتی به کاهش آسیب به مو و از دست دادن رطوبت در اثر استفاده از این حالت دهنده مو یاری می نماید. می توانید اتوی مو را با دکمه ا که دارد، روی دمای دلخواه خود تنظیم کنید. اگر در پی یک اتوی مو هستید که تا چند سال برایتان کار کند و سریع خراب نگردد، اتو موی رزتی همان چیزی است که دنبالش می گشت، چون این اتوی مو به علت داشتن صفحه سرامیکی، کارایی و طول عمر بیشتری دارد.

اگر جزء کسانی هستید که همواره دقیقه 90 حاضر می شوند، حتما این اتوی مو را بخرید، چون این دستگاه موهای شما را در کمترین زمان ممکن صاف و درخشنده می نماید. اتو موی رزتی می تواند حرارت را به طور یکسان در تمام سطوح خود پخش کند. با استفاده از این دستگاه دست درد هم نمی گیرید، چون وزن آن بسیار سبک است.

کلام آخر

فرنماینده مو، اتوی مو و سشوار جزء محصولات برقی شخصی پرطرفدار هستند که هم در منازل و هم در آرایشگاه ها کابرد دارند. اگر می خواهید دستگاهی که می خرید تا مدت ها برایتان کار نمایند و ارزش هزینه ای که برایش نموده اید را داشته باشند، باید یک محصول باکیفیت را بخرید. ما در این مقاله 3 محصول پراستفاده از برند رزتی (Rosetti) را به شما معرفی کردیم. فرنماینده مو، اتوی مو و سشوار محصولاتی هستند که داشتن آن ها برای هر فردی واجب است.

در تهیه محصولات شرکت رزتی از به روزترین تکنولوژی ها استفاده می گردد که این موضوع وجه تمایز این برند با برندهای دیگر به تعداد می رود. با استفاده از محصولات برند Rosetti موهایتان در مدت زمان کم حالت می گیرند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که آسیب به مو را به حداقل می رسانند. ضمانت و خدمات پس از فروش 2 ساله محصولات برند رزتی باعث می گردد بتوانید با خیال راحت این محصولات را بخرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1725

به "محصولات آرایش موی رُزتی؛ بخواهید تا بدرخشید" امتیاز دهید

1 کاربر به "محصولات آرایش موی رُزتی؛ بخواهید تا بدرخشید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات آرایش موی رُزتی؛ بخواهید تا بدرخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید