محمد گلریز: مسئولان به شرایط بغرنج موسیقی سر و سامانی بدهند

به گزارش تا بینهایت، خواننده موسیقی انقلابی کشورمان گفت: این موسیقی درحال ترویج، شایسته فرهنگ و موسیقی اصیل ما نیست. این کمبودها و کم محلی ها را باید از مسئولین فرهنگی کشور سوال کرد که چرا به چنین روزی افتاده ایم.

محمد گلریز: مسئولان به شرایط بغرنج موسیقی سر و سامانی بدهند

محمد گلریز، خواننده پیشکسوت موسیقی که قرار است بزودی به عنوان چهره برتر موسیقی در همایش شهدای هنرمند کشور مورد تقدیر قرار گیرد به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: من و صدای من در این حوزه اهمیتی ندارند بلکه اگر کاری هم می کنم برای کشور و فداکاری ملتی است.

وی افزود: فعالیت هنری من نیز بی هیچ چشمداشتی برای جانبازان و شهدایی است که از همه چیزشان گذشتند؛ این جماعت رفتند که امرز اسلام برقرار باشد و مملکت با سر و سامان بماند.

این خواننده همچنین گفت: البته قرار بود با این فداکاری ها، دیگران به حال مستضعفین برسند و عدالت را به کفایت برقرار کنند اما امروز تحت تاثیر فعالیت های دشمن و حتی نقص عملکرد ما، این امر کمرنگ هم شده است.

گلریز که قطعات ماندگاری از جمله خجسته باد این پیروزی را در فضای موسیقی کشور از خود بجای گذاشته، گفت: بنابراین جای انتقاد وجود دارد خصوصا در حوزه فرهنگ و هنری که کمتر برای این عزیزان شاهد اثر خوب هستیم. آنهم زمانی که باید سراغ زنده نگهداشتن این فرهنگ مقاومت رفت.

وی اینگونه نیز یادآور شد: کاش لااقل شرایط موسیقی کشور را سر و سامانی بدهند؛ همچنان که معتقدم این موسیقی درحال ترویج، شایسته فرهنگ و موسیقی اصیل ما نیست. این کمبودها و کم محلی ها را باید از مسئولین فرهنگی کشور سوال کرد که چرا به چنین روزی افتاده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 583

به "محمد گلریز: مسئولان به شرایط بغرنج موسیقی سر و سامانی بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد گلریز: مسئولان به شرایط بغرنج موسیقی سر و سامانی بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید