مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس معرفی شد

به گزارش تا بینهایت، مرسدس میباخ را می توان یکی از مجلل ترین مدل های لوکس مرسدس به شمار آورد که در ظرافت، تکنولوژی و ویژگی هایش خاص است. این کارخانه خودروسازی صدمین سالگرد تولید خود را با معرفی نسخه ویژه GLS گرامی می دارد. مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس ادیشن 100 نام دارد و همانند دیگر خودروهای تولیدی مرسدس دارای امکانات رفاهی بیش از میزان ای است.

مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس معرفی شد

مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس از نمای روبه رو

نمای جانبی مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس از نمای روبه رو

قبلی 1 از 3 بعدی

مرسدس میباخ GLS به لطف نصب کیت بدنه آیرودینامیک برابوس تغییر ظاهری چشمگیری نسبت به قبل داشته که هم ظاهر و هم عملکرد این خودرو را بهبود بخشیده است. یک اسپلیتر نو فیبر کربنی و قاب فیبر کربنیِ ورودی های هوا موجب تغییر چهره این اسیووی سوپرلوکس نسبت به مدل استاندارد شده است و نیروی رو به پایین بیشتری را در سرعت های زیاد بر روی چرخ های جلو تولید می کند.

برابوس همچنین تریم کرومی براق جلوپنجره این خودرو را به خاکستری تغییر داده که با رنگ مشکی بدنه این خودرو هماهنگ است. در پروفیل عقب، برابوس قسمت پایینی شامل دیفیوزر خروجی های اگزوز را تغییر داده و کیت اگزوز برابوس اسپرت را برای میباخ GLS 600 نصب کرده است.

داشبورد مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

جایگاه های عقب مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

نمای داخلی مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

صندوق عقب مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

قبلی 1 از 4 بعدی

رینگ های استاندارد هم با نمونه­ های 24 اینچی یک تکه M Platinum Edition طراحی برابوس تعویض شده است تا در زیر لبه گلگیرهای فیبرکربنی این خودرو و در کنار سیستم تعلیق بادی با تنظیم مجدد قرار گیرد. متخصصان برابوس ارتفاع این خودرو را به مقدار 25 میلی متر کاهش داده ­اند.

برای پیشرانه نمونه S کلاس از تپنده 12 سیلندر و در جی ال اس از نمونه 8 سیلندر استفاده شده است. مقدار خروجی موتور شاسی بلند مرسدس برابر با 557 اسب بخار است که در مقایسه با 612 اسب بخار نمونه سدان تفاوت خیلی زیادی را نشان نمی دهد.

نمای پشتی مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

نمای پشتی مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

نمای پشتی مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

قبلی 1 از 3 بعدی

این افزایش قدرت باعث شده است که شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به تنها 4.5 ثانیه برسد که برای یک شاسی بلند بزرگ قابل توجه است. حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

سفارش برای مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس از 3 ماهه چهارم امسال فراهم می شود، اما مرسدس اعلام کرده است این خودرو با مقدار محدود عرضه خواهد شد. بنابراین متقاضیان برای خرید آن باید سریع عمل کنند. میباخ جی ال اس 600 فورماتیک ادیشن 100 در ابتدای سال 2022 از طریق فروشندگان رسمی ارائه خواهد شد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2093

به "مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید