نقش آفرینی منطقه ویژه اقتصادی پیام در شبکه ملی اطلاعات

به گزارش تا بینهایت، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: نقش منطقه ویژه اقتصادی پیام در توسعه شبکه ملی اطلاعات تبیین شد.

نقش آفرینی منطقه ویژه اقتصادی پیام در شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرنگاران از البرز، ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس این قرارداد نقش و جایگاه این منطقه در جهت تحقق و توسعه شبکه ملی اطلاعات تبیین و مشخص شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اضافه کرد: به منظور تحقق اهداف سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات با رعایت ملاحظات سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و با توجه به تاکید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شبکه ملی اطلاعات، این قرارداد با هدف عملیاتی سازی طرح ها، بهبود شاخص ها و تحقق اهداف عملیاتی شبکه ملی اطلاعات در پیام به امضا رسیده است.

ثناگو مطلق گفت: ایجاد قطب مراکز داده، راه اندازی منطقه ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از تولید گوشی تلفن های همراه هوشمند داخلی و ایجاد و توسعه زیر ساخت خدمات ابری از جمله برنامه هایی است که به منظور ایجاد شبکه ملی اطلاعات در شرکت خدمات هوایی پیام طبق این تفاهم نامه در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

د.خ

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2032

به "نقش آفرینی منطقه ویژه اقتصادی پیام در شبکه ملی اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی منطقه ویژه اقتصادی پیام در شبکه ملی اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید