هتل اورچارد پاراد، از هتل&zwnjهای 4 ستاره سنگاپور، تجربه مسافرتی خاطره انگیز و آسوده

به گزارش تا بینهایت، هتل اورچارد پاراد سنگاپور از هتل‌های 4 ستاره کشور سنگاپور است. این هتل با ارائه خدمات با کیفیت در ازای مبلغ بسیار پایین نسبت به سایر اقامتگاه‌های سنگاپور توانسته محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاورد. از این رو، اغلب افراد هنگام خرید بلیط هواپیما سنگاپور، اتاقی در اورچارد Parade hotel انتخاب می‌کنند تا مسافرتی خاطره انگیز و آسوده را تجربه کنند.

هتل اورچارد پاراد، از هتل&zwnjهای 4 ستاره سنگاپور، تجربه مسافرتی خاطره انگیز و آسوده

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اتاق‌های هتل اورچارد پاراد سنگاپور

اتاق‌های هتل اورچارد پاراد سنگاپور نقطه قوت این اقامتگاه در پذیرائی از مهمانان و آسوده‌ترین ترین مکان آن به شمار می‌روند. در این اتاق‌ها شما می‌توانید نهایت آرامش را تجربه نمایید و با استفاده از امکاناتی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سرویس تهویه مطبوع و تلویزیون، لحظات راحتی را سپری کنید. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های هتل اورچارد پاراد مجهز به مینی بار و دستگاه قهوه ساز هستند. همچنین بهتر است بدانید که با رزرو این اتاق‌ها، فرصت برخورداری از حمام اختصاصی آن‌ها را نیز در اختیار خواهید داشت. حمامی که مجهز به لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران‌های هتل اورچارد پاراد سنگاپور

یکی از نکات جالبی که در خصوص هتل اورچارد پاراد سنگاپور وجود دارد، برخورداری این اقامتگاه از دو رستوران کاملا مجزا و با کیفیت است. این دو رستوران که با نام‌های آکانویا و آکاشی فعالیت می‌کنند، از سرآشپزها و خدمه‌های بسیار مجرب برخوردار هستند. در هر دو رستوران شما می‌توانید از طعم انواع غذاهای ژاپنی لذت ببرید. غذاهایی که در فضای فوق العاده دلنشین و در نهایت دقت برایتان سرو می‌گردد تا شما ناهار یا شامی اعیانی و بی نظیر را تجربه نمایید. ناگفته نماند که این هتل مجهز به یک کافه خیلی خوب با انواع دسرها و نوشیدنی‌ها هم هست. همچنین، هتل اورچارد پاراد سنگاپور به صورت روزانه صبحانه شما را به اتاقتان سرو خواهد نمود.

امکانات عمومی هتل اورچارد پاراد سنگاپور

مجموعه گسترده‌ای از امکانات عمومی که در هتل اورچارد پاراد سنگاپور ارائه می‌گردند، اقامت در این هتل را کاملا بر وفق مراد شما خواهند کرد. نخستین مورد از این امکانات، پارکینگ رایگانی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد تا امنیت خودروتان برقرار گردد.

از طرفی دیگر، باغی سرسبز به همراه میز و جایگاه مناسب فرصتی ایده آل برای آرامش شما فراهم خواهد نمود. هتل اورچارد پاراد سنگاپور جایی است که معمولا در آن گالرهای‌ هنری مختلفی برگزار می‌گردد و شما می‌توانید به تماشای این گالری‌ها مشغول شوید. ارائه آسانسور برای دسترسی به طبقات فوقانی را نیز نباید از یاد ببریم. یک نکته بسیار جذاب دیگر هم برخورداری هتل اورچارد پاراد سنگاپور از استخری روباز به همراه سالن ورزشی مجهز است که فرصت انجام حرکات ورزشی و کسب شادابی را برای مهمانان پدید می‌آورد. در ضمن، شما می‌توانید از حمام آفتاب هتل نیز استفاده نمایید.

خدمات عمومی هتل اورچارد پاراد سنگاپور

در هتل اورچارد پاراد سنگاپور خدماتی مثل نظافت روزانه، خشکشویی، اتوی لباس، سرویس‌های مربوط به فکس و فتوکپی، صندوق امانات، تبدیل ارز، رزرو بلیط اجراها و نمایش‌های مشهور شهر، نگهداری از چمدان‌ها و بسیاری از موارد دیگر توسط کارکنان حرفه‌ای و مجرب ارائه می‌گردد. همچنین بهتر است بدانید که در این هتل، سالنی تعبیه شده است که با مراجعه به آن می‌توان از خدمات مراقبتی مربوط به پوست و مو استفاده کرد. به طور کلی، بخش پذیرش هتل اورچارد پاراد سنگاپور به صورت مستمر و شبانه روزی در این اقامتگاه به فعالیت می‌پردازد و انواع خدمات، امکانات و راهنمایی‌های مناسب را در اختیار مهمانان و مسافران قرار می‌دهد.

اماکن نزدیک به هتل اورچارد پاراد سنگاپور

فاصله هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا برج‌های اورچارد: 100 متر

فاصله هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا مرکز خرید تانگلین: 400 متر

فاصله هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا مرکز خرید ایون: 500 متر

فاصله هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: 2.8 کیلومتر

فاصله هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: 3.1 کیلومتر

فاصله هتل اورچارد پاراد سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: 3.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1299

به "هتل اورچارد پاراد، از هتل&zwnjهای 4 ستاره سنگاپور، تجربه مسافرتی خاطره انگیز و آسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اورچارد پاراد، از هتل&zwnjهای 4 ستاره سنگاپور، تجربه مسافرتی خاطره انگیز و آسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید