واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای شان

به گزارش تا بینهایت، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای شان واکنش نشان داد.

واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای شان

به گزارش خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا اوایل هفته جاری بود که با کاهش 70 درصدی دستمزدهای شان موافقت کردند تا به این باشگاه کاتالونیایی یاری نمایند کمترین ضرر مالی را در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) ببیند. روز دوشنبه لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که بازیکنان بابت کاهش دستمزدهای خود تا 70 درصد به منظور یاری به باشگاه به منظور گذر از این شرایط سخت خشنود هستند، اما از این موضوع گلایه نموده که بعضی افراد از داخل باشگاه سعی کردند آنها را برای کاری تحت فشار قرار دهند که خودشان قبلاً به روشنی گفته بودند قصد انجامش را دارند.

لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در گفت وگو با رادیو اسپورت 890 اروگوئه در واکنش به این موضوع گفت: حرف های آزاردهنده زیادی درباره کاهش دستمزدهای بازیکنان گفته شد. بعضی گفتند که بازیکنان مخالف کاهش دستمزدهای خود هستند، سپس گفته شد که بعضی بازیکنان با باشگاه به توافق رسیده اند، در حالی که واقعیت این است که ما منتظر بودیم تا بهترین راه چاره ممکن برای باشگاه در این شرایط پیدا گردد.

وی اضافه کرد: وقتی مردم چنین حرف هایی می زنند، این ما را آزار می دهد چون ما بازیکنان همواره اولین کسانی بوده ایم که می خواستیم در این زمینه توافق کنیم و از شرایط باشگاه هم آگاه بودیم. هیچ بازیکنی در ترکیب بارسلونا با کاهش دستمزد مخالفت نکرد. توافق دوجانبه ای هم در این زمینه بین بازیکنان و باشگاه صورت گرفت. کاپیتان های تیم در این مورد با رئیس باشگاه (خوسپ ماریا بارتومئو) صحبت کردند و هیچ بازیکنی هم این پیشنهاد را رد نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 892

به "واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید