پاییز در خیابان افرا ، خیابانی فریبنده در لهستان

به گزارش تا بینهایت، دیگه چیزی به خاتمه فصل نفس گیر پاییز کرده. پاییزی که تمام برگ های درختان به رنگ های قرمز و نارنجی تبدیل میشن و زیر پاهای رهگذران خش خش می کنن. همون فصل زیبایی که می تونی ساعتها از پنجره به بیرون نگاه کنی و خسته نشی.

پاییز در خیابان افرا ، خیابانی فریبنده در لهستان

خیلی ها تونستن نهایت لذت رو از این فصل دلربا ببرن و به جاهایی سفر کنن که تو این فصل مجذوب کننده ترو فریبنده تر هستن. اما متاسفانه خیلی ها هم نتونستن زیبایی های پاییز رو جاهای خاص لمس کنن و به دلیل درگیری های کاری و ... فصل نارنجی رو تو خیابان ها و کوچه های محله شون دنبال کردن.

اگه دوست داری زیبایی های پاییز رو ببینی و دنبال کنی همراه خبرنگاران شو تا سفری مجازی کنی به جایی خیلی دور در کشور لهستان به نام Złoty Potok که یه خیابان معروف به نام خیابان افرا داره با پاییزی سحرانگیز. خیابانی که فصل پاییزش از همواره مجذوب کننده ترو فریبنده تره و حسابی جادوت می کنه. خیابانی که تو فصل پاییز جور دیگه ای خودشو نشون میده و دلربایی می کنه. خیابانی که دو طرفش پر شدن از درختان بزرگ و تنومند افرا با برگ های زیبا و خوشگلی که ورودتون رو خوشامد میگن. خیابانی پر از رنگ های سبز، زرد، قرمز و نارنجی.

این خیابان تو فصل پاییز میزبان خیلی از مسافرا و جهانگرد هاست. جهانگرد هایی که در حال عکاسی کردن و لذت بردن هستن.

خب مسلما دسترسی به اینجا برای خیلی از ماها مقدور نیست؛ به خاطر همین چند تا از برترین عکس ها رو برای شما فراهم کردیم تا با هم و درکنار هم ببینیم و مست بشیم و لذت ببریم.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2177

به "پاییز در خیابان افرا ، خیابانی فریبنده در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز در خیابان افرا ، خیابانی فریبنده در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید