تور ارزان قطر: پرواز Indigo دوحه، 30 دقیقه پس از بلند شدن از زمین دوباره فرود آمد

به گزارش تا بینهایت، در دوحه ی قطر، خلبان شرکت هواپیمایی ایندیگو پس از بلند شدن از زمین، دوباره هواپیما را در فرودگاه چنای، فرود آورد.

تور ارزان قطر: پرواز Indigo دوحه، 30 دقیقه پس از بلند شدن از زمین دوباره فرود آمد

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مقامات بیان کردند که یک پرواز ایندیگو (Indigo) دوحه، در صبح روز پنجشنبه پس از برخورد با یک پرنده، مدت کوتاهی پس از آن که از زمین بلند شد، دوباره به فرودگاه چنای بازگشت. این در حالی است که تمامی 134 مسافر در کابین هواپیما سالم بوده اند.

این هواپیما پس از بلند شدن از فرودگاه بین المللی آنا (Anna) در چنای، در ساعت 1 و 47 دقیقه صبح، 30 دقیقه بعد در ساعت 2 و 20 دقیقه صبح، دوباره به زمین نشست.

شرکت هواپیمایی در بیانیه ای بیان کرد، پرواز Indigo Flight 6E-1707، از فرودگاه چنای با یک پرنده برخورد کرد. خلبان نیز به دلایل احتیاطی و امنیتی، تصمیم به بازگشت به چنای برای بازرسی هواپیما گرفته است.

بعلاوه این شرکت هواپیمایی بیان کرد که این اقدام خلبان با روش توصیه شده به وسیله کارخانه سازنده هواپیما کاملا مطابقت دارد.

در طول فرایند بازگشت هواپیما به فرودگاه، خدمه هواپیما مسافرین را در جریان مسئله پیش آمده قرار دادند و شرکت هواپیمایی IndiGo برای جلوگیری از ناراحتی و عدم ایجاد نارضایی مسافران، یک هواپیمای جایگزین را فراهم کرد. مسئولین این شرکت هواپیمایی خاطرنشان نموده اند که به هیچ وجه اجازه به خطر افتادن امنیت مسافرین را نخواهند داد.

منبع: کجارو / firstpost.com
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2022

به "تور ارزان قطر: پرواز Indigo دوحه، 30 دقیقه پس از بلند شدن از زمین دوباره فرود آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: پرواز Indigo دوحه، 30 دقیقه پس از بلند شدن از زمین دوباره فرود آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید