ژاردیم: مقابل پرسپولیس در پی برد هستیم

به گزارش تا بینهایت، سرمربی تیم فوتبال الهلال درباره ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را اعلام کرد.

ژاردیم: مقابل پرسپولیس در پی برد هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ژاردیم سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان درباره ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس ایران، گفت: فردا شاهد رقابت برترین های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود، چون الهلال هم دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نموده و پرسپولیس هم در چند سال گذشته دوبار به فینال رسیده است.

او اضافه نمود: بازی با پرسپولیس سخت است. امیدوارم با نتیجه مطلوب از زمین بازی خارج شویم و بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با تجربه است. ما بازیکنان خوبی را داریم و غیبت بعضی از بازیکنان تاثیری بر عملکرد ما نخواهد داشت.

سرمربی الهلال ادامه داد: غیبت الشهرانی و عطیف موثر است، اما ما بازیکنان جایگزین خوبی در اختیار داریم.. پرسپولیس برترین تیم ایران است که در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارد و توانسته هر سال به مراحل بالا برسد.

سالم الدوسری هافبک الهلال در نشست خبری این بازی، گفت: آماده بازی با پرسپولیس هستیم. امیدوارم بتوانم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم.

او اضافه نمود: سرمربی اگر اشاره کند آماده ارائه تمام توان برای تیم هستم تا در بازی فردا با سربلندی از زمین خارج شویم و بتوانیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 میهمان الهلال خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1840

به "ژاردیم: مقابل پرسپولیس در پی برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاردیم: مقابل پرسپولیس در پی برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید